• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Laatste bijdragen

• R
    remcobenck reageerde op het onderwerp waterkoeling setup.
    ah oke
  • Das Experiment
    Das Experiment reageerde op het onderwerp waterkoeling setup.
    Yes dus je zit goed maar het is meer een algemene regel.
  • R
    Maar de pomp zit toch op de reservoir? Dat is toch 1 geheel?
  • Das Experiment
    Beste is wel om gewoon de in/out aan te houden, eerste loop, eerste bouw. Maak het jezelf niet te moeilijk. Volgorde maakt niet uit...
  • Das Experiment
    Das Experiment waardeerde remcobenck's bericht in het onderwerp waterkoeling setup met Leuk Leuk.
    ja drain wil ik sws ja, en toppie dankjewel, ben benieuwd hoe dat alles zal verlopen haha
  • R
    en de loop spreekt eigenlijk voor zich hoe dat ze erin moeten? staat dat overal aangegeven de ''in'' en ''out''? en de volgorde maakte...
  • R
    ja drain wil ik sws ja, en toppie dankjewel, ben benieuwd hoe dat alles zal verlopen haha
  • Das Experiment
    Ik zou ook een drainport aan de onderkant van je bureau maken, anders is het echt een drama om te legen. Als je alles hebt gebouwd en...
  • R
    Ah oke top dankjewel. Is er nog wat meer waar ik evt rekening mee moet houden?
  • Freddy
    Freddy reageerde op het onderwerp waterkoeling setup.
    De Phanteks R260C kan horizontaal gebruikt worden, je moet er wel op letten dat er altijd voldoende vloeistof in het reservoir zit...
  • R
    Ah ja, maar ik bedoel eigenlijk meer of dat er iets is dat ik het vanaf ''buiten'' kan doen, dus omdat hij dalijk in mijn bureau zit en...
  • HighFlow
    HighFlow heeft het onderwerp Gefeliciteerd, RebellionNL. geplaatst in Felicitaties.
    Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag, @RebellionNL.
  • Freddy
    Voor het vullen heb je dit nodig: Trechter Spuitfles - 1000ML PSU Bridging Tool 24 pin Een kraantje is idd handig voor als je later...
  • R
    Oh zo, super dankjewel. En hoe zit het met de res vullen? Ik zag dat er een gaatje aan de bovenkant zat om hem te vullen? Is het niet...
  • Freddy
    Het bouwen zelf is de hobby en na vele systemen gebouwd hebben, loop ik altijd nog tegen dingen aan bij elk systeem, ligt mss aan mij...
Terug
Bovenaan