• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Laatste bijdragen

• Freddy
    Freddy waardeerde Das Experiment's bericht in het onderwerp waterkoeling setup met Leuk Leuk.
    Ja maar zo werkt waterkoeling helaas niet. Je komt er écht altijd wel achter dat je nét die ene fitting of extender mist. Of nét dat ene...
  • Das Experiment
    Das Experiment reageerde op het onderwerp waterkoeling setup.
    Ja maar zo werkt waterkoeling helaas niet. Je komt er écht altijd wel achter dat je nét die ene fitting of extender mist. Of nét dat ene...
  • R
    remcobenck reageerde op het onderwerp waterkoeling setup.
    nouja ik moet wel weten wat ik moet hebben voordat ik begin. Zodat ik niet weer opnieuw hoef te beginnen of het weer anders moet maken...
  • Freddy
    Freddy reageerde op het onderwerp waterkoeling setup.
    Je hebt zo wel alles om mee aan de slag te gaan, behalve koelvloeistof (een spuitfles en een trechter zijn aan te raden). Tijdens de...
  • R
    ik weet niet of dit iets is...
  • R
    Ah oke, want heb al een beetje lopen zoeken, voor de 5080 kwam ik er maar op 1ntje uit die past(?)...
  • Das Experiment
    Oops
  • Das Experiment
    Qua GPU zou ik dan gaan voor eentje met een reference PCB, dan heb je over het algemeen meer keuze in waterblokken. Backplate heb je...
  • R
    nouja de setup is wel voor grotendeels zeker, sws de moederbord/ socket, gpu is een kleine vraag, miss wordt het de 5070 ti, of gewoon...
  • Freddy
    Freddy waardeerde Das Experiment's bericht in het onderwerp waterkoeling setup met Leuk Leuk.
    Het is wel verstandig om even in te lezen in wat er allemaal is. In de basis is alles wat in de shop staat van goede kwaliteit. Maar...
  • Das Experiment
    Het is wel verstandig om even in te lezen in wat er allemaal is. In de basis is alles wat in de shop staat van goede kwaliteit. Maar...
  • R
    Mijn behuizing wordt mijn bureau, ik ga hem in mijn bureau verwerken dus ik heb hoogte zat voor een pomp/reservoir. En ik had al gezegd...
  • Freddy
    Freddy reageerde op het onderwerp waterkoeling setup.
    Welke behuizing ga je gebruiken? Aan de hand daarvan kan je de grootte van de radiator en reservoir+pomp kiezen. Wil je gewoon een goed...
  • R
    remcobenck heeft het onderwerp waterkoeling setup geplaatst in Advies Waterkoeling Setup.
    Hoi, ik heb helemaal geen ervaring met custom waterkoelings en heel de setup. maar ik wil eigenlijk wel een keertje een setupje ervan...
  • Freddy
    Freddy waardeerde vincent's bericht in het onderwerp Welk nummer luister je atm? (Muziek) met Leuk Leuk.
Terug
Bovenaan