• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Zoekmachine

JW.

New member
Beste HF,

Een paar weken geleden stuiten ik via via op dit forum en na mijn ogen uitgekeken te hebben (met name in de Gallery & Build Logs), heb ik me geregistreerd.

Zelf heb ik op het gebied van waterkoeling "slechts" een Corsair H50, maar mn volgende systeem gaat hopelijk wel een volledige waterkoeling krijgen.
(helaas is mijn huidige setup uit 2007 en vind ik die t niet meer waard...).

Om toch mijzelf al wat te verdiepen in de diverse mogelijkheden en benodigdheden, kijk ik ook regelmatig rond in de webshop. En moet zeggen dat op het gebied van waterkoeling het assortiment zeer zeer uitgebreid is!!!

Maar...

Een verbeterde zoekmachine zou denk ik geen overbodige luxe zijn.

Hier een aantal voorbeelden:
- Behuizingen --> Mini, Mid of Full tower keuze?
- Hardware --> Moederborden --> Merk en Socket keuze?
- Water blocks --> CPU blocks --> Intel/AMD --> Merk en Socket keuze?


Dit alles is zeker niet bedoeld als kritiek, maar als TIP!
 
Voor de blokken lijkt me ook zeer handig,
vooral voor mensen die niet alles van waterkoeling weten en door de bomen het bos niet meer zien.
Voor moederborden zie ik het nut niet zo in, omdat het maar 1 pagina is en ze dan ook nagenoeg allemaal 1366 Asus borden zijn :p
 
Toch nog ff hierop terug komen...

Prima dat de site een nieuw jasje krijgt, maar leer aub van de fouten van anderen!

De HWI dr, met hun "4.0" versie, keihard op achteruit gegaan.

Onoverzichtelijke spamsite... bah!!!

Heb niet heel veel verstand van scripts en webdesign, maar gelukkig wel een behoorlijk goeie feel voor visuele lay-out en gebruikersgemak.
 
De layout zal niet veel veranderen, we zullen ook dezelfde vertrouwelijke huiskleuren behouden.

De zoekveld gaat wel verplaatsen naar links boven, zodat zoeken sneller te vinden is :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
We werken nog (steeds) aan de grote update. Het is dus nog niet geupdate.
Qua hardware zal het wel beperkt blijven met updates, omdat we dat er bij doen op aanvraag :)
 
Terug
Bovenaan