k.3nny Oldscool. 15 november 2009 #22 Chiller zei: is wel niet groot he? Klik om te vergroten... Niet alles hoef groot te zijn voor gezelligheid.
Chiller zei: is wel niet groot he? Klik om te vergroten... Niet alles hoef groot te zijn voor gezelligheid.
Vannos upgrading....... 16 november 2009 #25 ej kenny , me zus wil eventueel mij brengen maare ik lag niet de route van jou toch der is toch wel gewoon inet ? Laatst bewerkt: 16 november 2009
ej kenny , me zus wil eventueel mij brengen maare ik lag niet de route van jou toch der is toch wel gewoon inet ?
k.3nny Oldscool. 16 november 2009 #26 heey ja srry voor het niet laten weten Ik hoop stiekem ook wel op een beetje internet zodet we wel steam kunnen opstarten voor mw2 oid.
heey ja srry voor het niet laten weten Ik hoop stiekem ook wel op een beetje internet zodet we wel steam kunnen opstarten voor mw2 oid.
Wizzard22 Member 17 november 2009 #28 ik heb net gezien dat er 22 aanmeldingen zijn er moeten noch 7 mischien will iemand maar heft geen vervoer ik will hem well ophalen als het niet te ver van mijn route afligt Ik woon in Heerhugowaard graag reacties
ik heb net gezien dat er 22 aanmeldingen zijn er moeten noch 7 mischien will iemand maar heft geen vervoer ik will hem well ophalen als het niet te ver van mijn route afligt Ik woon in Heerhugowaard graag reacties
Wizzard22 Member 2 december 2009 #29 Ik gaa niet, volgens de E-Mails die ik had van hun, willen ze me er niet :013:
k.3nny Oldscool. 2 december 2009 #30 Wizzard22 zei: Ik gaa niet, volgens de E-Mails die ik had van hun, willen ze me er niet :013: Klik om te vergroten... Wat was er dan ?:O
Wizzard22 zei: Ik gaa niet, volgens de E-Mails die ik had van hun, willen ze me er niet :013: Klik om te vergroten... Wat was er dan ?:O