Besje
<3 buildlogs
Na m'n oude main en m'n dev-PC uit elkaar gehaald te hebben om iets 'normaals' voor m'n vriendin te bouwen (TJ07 vond ze te groot, nouja! :icon_rolleyes: ) kwam er een oude liefde van me tevoorschijn: een DFI LanParty UT ICFX3200-T2R! Vrij uniek bordje, volgens mij de enige met een ATi chipset voor LGA775...
Daarnaast heb ik via Tweakers twee mooie XSPC-blokken voor m'n Radeon 3870's te pakken weten te krijgen, voor een erg leuke prijs. Ook twee 240-rads tweedehands gevonden, wel in slechte staat... heb al een hele middag met twee spelden de koelvinnen recht zitten buigen.
Bordje met oude CPU-koeler:
Nogmaals:
Rads:
Vandaag wat spulletjes van Freddy binnen gekregen, om er wat leuks van te maken:
- Goedkoop EK blokje (CPU is een Celeron dualcore, kijken hoe gek we die kunnen maken met WC)
- UV-LEDs en oranje LED-strip voor de kleur
- UV oranje Feser, met clear Tygon slang (damn, dat is flexibel...)
- Xigmatek fan voor de kleur, Scythe fan omdat 'k die eens wilde proberen...
- 2 setjes oranje sleeving, kijken welke het mooiste is
- Div. fittingen
- Koolance rad fan mount schroef dingetjes
Mooi blokje!
Past ook goed bij de XSPC-blokken:
Mooi glad
Gemonteerd
Fittingen:
Kan niet kiezen... Wat vinden jullie?
- Aquacool (koperen) fittingen
- Bitspower (zwarte) fittingen
- Aquacool fittingen met BP compressieringen
- BP fittingen met Aquacool compressieringen
Het idee is zo veel mogelijk UV oranje, met koper, en schroeven/metaal zo veel mogelijk zwart. Oude hardware, low budget build.
't Wordt een langzame build, heb voorlopig ook nog geen idee in wat voor behuizing 't geheel komt. Zit te denken aan een testbench-achtig iets. Misschien zelf iets maken... Suggesties welkom!
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.
Daarnaast heb ik via Tweakers twee mooie XSPC-blokken voor m'n Radeon 3870's te pakken weten te krijgen, voor een erg leuke prijs. Ook twee 240-rads tweedehands gevonden, wel in slechte staat... heb al een hele middag met twee spelden de koelvinnen recht zitten buigen.
Bordje met oude CPU-koeler:
Nogmaals:
Rads:
Vandaag wat spulletjes van Freddy binnen gekregen, om er wat leuks van te maken:
- Goedkoop EK blokje (CPU is een Celeron dualcore, kijken hoe gek we die kunnen maken met WC)
- UV-LEDs en oranje LED-strip voor de kleur
- UV oranje Feser, met clear Tygon slang (damn, dat is flexibel...)
- Xigmatek fan voor de kleur, Scythe fan omdat 'k die eens wilde proberen...
- 2 setjes oranje sleeving, kijken welke het mooiste is
- Div. fittingen
- Koolance rad fan mount schroef dingetjes
Mooi blokje!
Past ook goed bij de XSPC-blokken:
Mooi glad
Gemonteerd
Fittingen:
Kan niet kiezen... Wat vinden jullie?
- Aquacool (koperen) fittingen
- Bitspower (zwarte) fittingen
- Aquacool fittingen met BP compressieringen
- BP fittingen met Aquacool compressieringen
Het idee is zo veel mogelijk UV oranje, met koper, en schroeven/metaal zo veel mogelijk zwart. Oude hardware, low budget build.
't Wordt een langzame build, heb voorlopig ook nog geen idee in wat voor behuizing 't geheel komt. Zit te denken aan een testbench-achtig iets. Misschien zelf iets maken... Suggesties welkom!
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.
Laatst bewerkt: