Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
omdat die grote monitor een lage resolutie heeft en die kleine heeft fijn 1920x1080 resolutie, wil nog 2 23 inch monitors ipv dit, en dan mn tv aan het plafond
En dan nu de aller belangrijkste vraag, vanwaar die keukenrollen? Je hoeft het niet te beantwoorden hoor (A) Je kast bedekt het zicht op de schermen ook
speciaal voor johnny de uitleg(ik wist dat deze reactie zou komen maar was te lui om hem weg te halen)
de rol keukenpapier stamt uit de tijd dat ik mn waterkoeling ging drainen en vullen om gemorste feser op te ruimen, nu een paar maand later ligt hij nog steeds op mn kamer, hij staat bovenop mn pc omdat ik hem al 10 x vast gehad had in de bende hier en daar hoefde ik hem niet meer te verzetten.
btw wat bedoel je met je kast bedekt het zicht op je schermen ook?
En dan nu de aller belangrijkste vraag, vanwaar die keukenrollen? Je hoeft het niet te beantwoorden hoor (A) Je kast bedekt het zicht op de schermen ook