Intel deelt 1000 handpicked 975's uit om WR te vrijwaren! Ik wou dat ik Billie iets beter kende!
Don_Holio Water-Cooled 26 mei 2009 #1 Intel deelt 1000 handpicked 975's uit om WR te vrijwaren! Ik wou dat ik Billie iets beter kende!
Don_Holio Water-Cooled 27 mei 2009 #3 dopestuff zei: wow die zullen toch wel 5,5 ghz doen mischien meer Klik om te vergroten... ze willen er 6 Ghz uithalen... k vraag me af waar we ons kunnen inschrijven Misschien wel iets voor Chiller? Als je in de top 1000 staat kom je volgens mij wel in aanmerking ray
dopestuff zei: wow die zullen toch wel 5,5 ghz doen mischien meer Klik om te vergroten... ze willen er 6 Ghz uithalen... k vraag me af waar we ons kunnen inschrijven Misschien wel iets voor Chiller? Als je in de top 1000 staat kom je volgens mij wel in aanmerking ray
dopestuff Moderator Forumleiding 27 mei 2009 #4 Don_Holio zei: ze willen er 6 Ghz uithalen... k vraag me af waar we ons kunnen inschrijven Misschien wel iets voor Chiller? Als je in de top 1000 staat kom je volgens mij wel in aanmerking ray Klik om te vergroten... niet naar bedoelt tegen chiller ofzo maar ik denk het niet
Don_Holio zei: ze willen er 6 Ghz uithalen... k vraag me af waar we ons kunnen inschrijven Misschien wel iets voor Chiller? Als je in de top 1000 staat kom je volgens mij wel in aanmerking ray Klik om te vergroten... niet naar bedoelt tegen chiller ofzo maar ik denk het niet