Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ja maar dat is niet helemaal wat er bedoeld word. een voorbeeld:
voor mijn moederbord (EVGA N68) heb ik enkele onderdelen nodig, zoals mosfets, northbridge, southbridge en natuurlijk de CPU. daarnaast wil ik mijn GPU koelen. Ik wil dan normale fittingen (fesers heb ik, ideaal) met 1/4 slangen. kan ik al die onderdelen in een set vinden? en als ik nou de rad niet goed vind en een andere wil? en hoe zit het met mijn specifieke videokaart waar een apart koelblok voor gemaakt is? dat zit allemaal niet in die setjes. die setjes zijn leuk, maar in mijn ogen meer om te vergelijken. het grote voordeel van een builder zoals alternate heeft, is juist dat je alles specifiek naar je wens kan aanpassen voor je betaald, en dus niet vast zit aan een vaste set. zo'n standaard setje hoeft namelijk helemaal niet toereikend genoeg te zijn. het is leuk maar je moet meer kunnen selecteren. Ik denk dat je dan met een builder beter af bent. waar kan ik bij dat setje mijn 2e/3e/4e rad selecteren als ik dat wil? hoe zit het met fittingen en als ik er 2 extra wil? hoe zit het met de slang als ik daarvoor extra wil? dat zijn de beperkingen die je daarin ziet.
een builder zoals alternate heeft lijkt mij veel beter.
Maar project staat momenteel even stil, want er moet enorm veel data ingevoerd worden.
Zoiezo elk product (we hebben inmiddels al uit mijn hoofd gezegd ruim 2000+), en dan alle afhankelijkheden instellen wat ook een hels karwei is.
Momenteel hebben andere zaken een hogere prioriteit.
Voor een geschikte set kunnen klanten ons altijd mailen of hier op het forum advies vragen, dat gaat vaak zelfs beter omdat er gelijk tips kan worden gegeven
Ik zat eerlijk gezegd ook al over zo'n systeem te peinzen. Het lijkt me typisch iets wat heel mooi kan werken in Flex (adobe's flash buider, gebaseerd op actionscript). Het aanmaken van dependancies zal inderdaad een hels karwei worden...
Je moet natuurlijk ook oppassen wat je er allemaal in zet. Als je de hele webshop erin gaat gooien dan zou je bijna net zo goed dat hele systeem kunnen afschaffen.
Maar het is inderdaad wel handig als mensen iig kunnen kiezen tussen zo veel mogelijk radiatoren, pompen, reservoirs en zo, en misschien ook handig om keuze te geven tussen barbs en compression fittings.
lol ik heb eens als pro webdesign een webshop met 2500 producten moeten maken en invoeren, echt een graf karwei op een bepaald punt ga je gewoon zitten zoeken hoe je sneller kan invoeren en letterlijk word je het gewoon zat en de laatste 200 nou met moeite wil je ze nog invoeren :| maar goed