Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Dat ziet er inderdaad niet goed uit.Hoop dat Xspc wel kwaliteit stuurt, aangezien ze de waterblokken wat ik voor mijn gpu wil gebruiken waarschijnlijk niet meer hebben.Vind het led wat je in de blokken kan maken wel mooi uitzien.Ben nu zelf een paar dingen aan het lezen over Aqua-Computer Aquaero 6 XT USB fan controller, graphic LCD, touch control, IR remote control - 53146Aangezien je hier veel op kan aansluiten, zelfs de pumps, zoals ik lees, kijken of ik hem ook kan doorkoppelen aan mijn mobo.Maar daar komen we wel uit.Nu eerst even de zaak sluiten, dan verder studeren :icon_super:
Dat ziet er inderdaad niet goed uit.
Hoop dat Xspc wel kwaliteit stuurt, aangezien ze de waterblokken wat ik voor mijn gpu wil gebruiken waarschijnlijk niet meer hebben.
Vind het led wat je in de blokken kan maken wel mooi uitzien.
Ben nu zelf een paar dingen aan het lezen over Aqua-Computer Aquaero 6 XT USB fan controller, graphic LCD, touch control, IR remote control - 53146
Aangezien je hier veel op kan aansluiten, zelfs de pumps, zoals ik lees, kijken of ik hem ook kan doorkoppelen aan mijn mobo.
Maar daar komen we wel uit.
Nu eerst even de zaak sluiten, dan verder studeren :icon_super: