• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

voorstellen waterkoud

waterkoud

Junior Member
Ik ben sinds kort hier op dit forum en zal me dus even voorstellen.

0. echte naam: Franklin Bierings
1. Nickname: waterkoud
2. Leeftijd: 35
3. Woonplaats: Veldhoven
4. Studie/Werk: detailhandel
5. E-mail: de_vogelaar_downunder@live.nl
6. MSN: heb ik een hekel aan
7. Xfire:
8. Hoe ben je bij HighFlow gekomen? via Google toen ik zocht naar info over D-Tek Fuzion v2 waterkoelblok

Jouw PC:
MOBO: ASUS A8N-SLI Deluxe
CPU: AMD FX-55
MEM: 2 GB
VGA: XFX GeForce FX 6800GT ( voorheen in SLI, maar helaas is er 1 videokaart overleden )
SOUND: Creative SoundBlaster Audigy 4 Pro
HDD1: Maxtor DiamondMax Plus 300 GB SATA 150 16MB
HDD2: Maxtor DiamondMax Plus 300 GB SATA 150 16MB
OPT1: Plextor
OPT2: Plextor
PSU: watergekoelde Enermax
CASE: Lian Li PC-V2000
MON: Apple 23"
KB: Logitech Elite
MOUSE: Logitech MX™500 Optical Mouse
MOUSEPAD: Icemat
SPRS: Logitech Z-5500 Digital
INET: Nog even planet ADSL internet
Koeling: waterkoeling, alles wat zo'n beetje met waterkoeling te koelen is. 2 voedingen, mosfets, CPU, GPU ( full cover blok) NB, SB en harde schijven.

zijkantschuinvanvorencopy.jpg

Alles is met de hand gemaakt. Figuurzaag, vijlen en schuren. Deze kast is al weer redelijk oud, is ook wel te zien aan de hardware. Ben er meer dan een jaar aan bezig geweest en in 2006 ben ik er Nederlands kampioen casemodding mee geworden. Het is de pc waar ik nu nog steeds mee werk. Mijn nieuwe projekt begint nu eindelijk vorm te krijgen, alle hardware is binnen en ik kan nu aan het kabelmanagement en details gaan werken. De waterkoeling wacht ik nog even mee, kosten een beetje spreiden want het kost allemaal een vermogen en helaas groeit het geld niet op mijn rug. Ik zou het liefst een tweede waterloop maken, maar nog een pomp en al die blokken gaat me te duur worden.

Dat groen plexiglas is inderdaad UV reactive en komt van AC Ryan. http://www.acryan.com/index.php?option=com_acryan_product&product_item=133&parent_id=29&Itemid=86

Al het plexiglas en aluminium dat ik in mijn huidige casemod gebruik, is ook van mijn mijn sponsor AC Ryan. Projekt is op diverse forums te zien. O.a. op hardware.info , tweakers.net en bit-tech.net
De naam van de casemod is Evolutionary en als het allemaal goed gaat zal mijn kast eind november te zien zijn op de beurs in Utrecht op de stand van het tBCL, DE casemod wedstrijd van de Benelux die wij organiseren in samenwerking met hardware.info Ik zelf mag niet meedoen met de casemodwedstrijd omdat ik van de crew ben en in de jury zit. Mijn pc zal als game PC te zien en te gebruiken zijn.

Ik ga voor het eerst iets met plexiglas doen en dat is precies de kleur uv die ik zou willen.

Het moet een lange smalle strook worden met belettering erop, een naam dus, en ik wil achter de letters uv led plaatsen, om in het donker een mooi effect te krijgen.

Heb je nog tips, als ik een lange strook wil zagen, kan dit met een decoupeerzaag op laag toeren?

Iik ben zelf niet zo'n fan van het gebruik van een decoupeerzaag, is vrij grof en lastig te hanteren. Hoe je het moet doen hangt af van heel veel dingen. Welke gereedschappen heb je tot je beschikking? Ik gebruik zelf liefst een figuurzaag, maar heel veel mensen hebben moeite om daar recht mee te zagen. Er zijn mensen die plexiglas breken, een beetje hetzelfde idee als glas snijden. Een metalen lineaal op het plexiglas leggen en er met een mes een paar keer goed inkrassen en de plaat dan breken. Alle technieken vereisen oefening en iedereen heeft zo zijn favoriete manier van bewerken. Afwerken van plexiglas gaat eenvoudig, gewoon met een stukje schuurpapier. Rechte zijden zijn het makkelijkste. Gewoon een groot stuk schuurpapier op een vlakke tafel plakken met wat tape en vervolgens het plexiglas er overheen halen. Als het de bedoeling is dat de randen oplichten moet je niet een te fijne korrel gebruiken. Een perfekt gladde rand licht niet meer zo erg op, de rand moet een beetje lijken op gematteerd glas. Je hoeft ook niet perse uv leds te gebruiken, dezelfde kleur als het plexiglas werkt zelfs nog beter, in jouw geval groene leds dus.

hey waterkoud, welkom op HF!
kunnen wij jouw nieuwe mod ook hier te zien krijgen??
en welke onderdelen je gaat gebruiken e.d.?
ik ben in ieder geval meer dan benieuwd:D
jouw mod heb ik inderdaad op meerdere forums trug zien komen:p
ik heb het met veel plezier bekeken;)

waterkoud, ik vind het heel mooi uitzien!! je bent goed bezig;)
doe je ook casemods als opdracht? als je ervoor betaald wordt e.d. krijg de neiging om me kandalf aan jou af te staan :p en er iets unieks van te LATEN maken :D haha

Schrijf jouw reactie...
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
N Effies voorstellen - NdK Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
P Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
L LiniusV Pauwels Stijn Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
W Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 22
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
T thatprosteal- troy - voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
K Even beleefd voorstellen: Jarno Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
Flexi-Cook Hi guys, Ik wil mij graag even voorstellen, Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
brepoels peter Mezelf even voorstellen peter brepoels Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
J Even voorstellen - JeroenNietDoen79 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
Mandem Ook maar eens voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
J Even voorstellen: Joossens Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
foxbuster Even voorstellen : Foxbuster Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
MDLs Even voorstellen MDLs Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
R even voorstellen rubicon Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
S Even voorstellen :Septimvs Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 27
L Voorstellen Lampenkap Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
A FF Voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
S Even voorstellen dan maar. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Zal Mezelf & Hotline even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
B Mezelf even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
R even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
D Even voorstellen - Dennis Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
J Voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
H Even Voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
retrorick Opnieuw weer even voorstellen denk ik... Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
H Voorstellen.. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
MRHelmond Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
M Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
S Sparks.nl - Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
A Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
R Even voorstellen.... Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
R Ook even voorstellen.... Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
H Even voorstellen.. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
S Even voorstellen, Timo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Q Even Voorstellen, Barry Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
R Even voorstellen, Hallo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Bas9466 Wil mij even voorstellen. Bas Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 16
M even mezelf voorstellen. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
F Voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
A Even voorstellen Alex Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
B Voorstellen Brutus83 / Raymon Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
R Voorstellen Ramonnie Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 13
Michel Nog ff voorstellen: Michel Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
A even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
AQuAKiNG Even voorstellen.. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
V even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
G even voorstellen wim/gorky Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
tijgervarken voorstellen Xander/ Tijgervarken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan