B BlackWhizz Member 21 april 2010 #43 Mooi raampje. Ik vind het alleen jammer dat dat Lian Li logo daar voorop zit.
Dutch013 Junior Member 21 april 2010 #46 Deze lian li kast is echt strak, met het raampie is mijn favo:icon_super: Kan dat logo er ook af? Gr Marco
Deze lian li kast is echt strak, met het raampie is mijn favo:icon_super: Kan dat logo er ook af? Gr Marco
Fuwa Fuwa New member 21 april 2010 #47 Raampje maakt het inderdaad veel strakker, ik vind trouwens juist vet dat het lian li logo erop zit.
Quadcore Low and Slow ... 21 april 2010 #48 gewoonweg weer een hele vette bak :icon_eek: zoals altijd van deze bouwvakker / gehaktballendraaier
Duriel Junior Member 21 april 2010 #51 Die window die je hebt gemaakt is super in combinatie met het logo eronder! Is juist weer is wat anders dan enkel een window.. en het logo doet gelukkig niks af aan de strakheid!
Die window die je hebt gemaakt is super in combinatie met het logo eronder! Is juist weer is wat anders dan enkel een window.. en het logo doet gelukkig niks af aan de strakheid!
Oli4v Active member 21 april 2010 #53 Die moet je in de tomatensaus doen en opwarmen ! => Superlekker !
V vincent Gouden member 22 april 2010 #57 ik heb vandaag nog wat gemaakt, wil iemand daar picca,s van zien?
l3p Moderator Forumleiding 22 april 2010 #58 Graag, maakt niet uit of het nou gehaktballen zijn of nog een mod