• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

verpakking

Legendary1985

Who dares, wins
Freddy,

Ik vind de verpakkingsmaterialen waar de spullen in worden verzonden niet kunnen.

Persoonlijk vind ik dit niet professioneel overkomen, als ik naar andere webshops kijk zie ik dat deze zelfs tape gebruiken met hun webshop logo/naam erop. de verpakking is ook neutraal bruin.

Dit laat zien hoe geordend en professioneel ze te werk gaan.

Vind HF qua service/prijs/aftersales de beste shop, maar de verpakking kan echt niet freddy voor zo'n top webshop.

zie hier
verpakkingsmateriaal.com - verpakkingsmateriaal, verpakkingsmaterialen (is geen kennis of zo, gegoogled eerste hit)

natuurlijk is het investering in wat je al hebt liggen (hardware dozen en al die al hebt) maar zoals ik al eerder zei neutrale dozen ogen kwaliteit/professionaliteit.

just my 0.02€
 
niet weer :(

Ik vind dit wel kunnen, omdat? freddy niet genoeg omzet draai om allemaal dure verpakkings materiaal te kopen, wees maar blij ook anders gaan de artikelen die hij in de shop heeft gelijk met 10 tot 20% omhoog!

Ik bestel nu al 4 jaar maandelijks bij freddy, of het nu een bestelling is van 1k of 10 euro, TOP service!
 
Moet ook zeggen dat het werkelijk altijd perfect verpakt is hoor. Daar gaat het om!
Vind die 'omgedraaide' mainboard dozen zelfs grappig :D

:freddy:
 
Cker zijn de producten super verpakt, het gaat mij echt om dat extra :).
Uiteraard zijn de prijzen super. Voor de vaste kopers/klanten zoals wij is het geen probleem maar voor de mensen die voor het eerst kopen is het toch mooi meegenomen :) om zo professioneel over te komen
 
profesioneel kan je NIET van een verpakking aflezen, maar alles eromheen

email support
RMA (snelle afhandeling en geen gezeur door welles nietus traject)
webshop update's (producten aanvragen)

dat is bij alle "profesionele" webshops NIET! van toepassing
 
agreed met hierboven zit er misschien niet zo profi uit, maar het is wel een beetje persoonlijke touch gevoel. en uiteindelijk gaat het om hoe het verpakt is niet hoe shiny die verpakking eruit ziet. + anders moet freddy ook al dat materiaal weer op laten halen (kost ook allemaal weer geld)
 
Zoals het merendeel hier heb ik er totaal geen probleem mee dat highflow dozen hergebruikt voor verzenden zolang alles maar goed ingepakt is. Die dozen zijn inderdaad een meerkost en daar komt nog bij dat het niet eens altijd beter is. Ik heb al meerdere (te ruime) dozen gehad die gescheurd of beschadigd waren, soms zelfs tot aan de dozen van de producten toe. Tot op heden zijn alle bestellingen van Highflow hier in goede dozen geleverd met veel minder kans op schade. Dat ze maar zo door doen!
 
who cares dat ze bij Highflow andere dozen gebruiken dat noem ik eerder recyclen in plaats de dozen die hij over heeft weggooien en nieuwe moet kopen omdat de dozen dan er iets proffesioneler uit zien.

Freddy denkt gewoon aan het natuur. Go Freddy ;)
 
Thanks voor reacties hierboven, de redenen voor ons keuze qua dozen zijn zo gegeven :)

Daarbij zijn we geen super grote winkel met honderdduizenden klanten en dat we dagelijks honderden erbij willen lokken door mooiere doosjes/tape te gebruiken.
De investering daarvan steken we bijvoorbeeld liever in op voorraad nemen van nieuwe/gevraagde producten.
We zijn een klein bedrijfje gestart uit de hobby met een kleine vaste klantenkring waar we 100% voor gaan, dat is ook leuker werken dan een onpersoonlijk grote BV en zo hebben van de meeste klanten daarom ook begrip voor ons werkwijze :)
 
iedere webshop heeft zn eigen ideen over verzenden. en freddy heeft hier goede keuze over gedaan. ik heb zelfs 1 gehad. was de doos vol met kleine piepschuim bolletjes. das wel troep maar wel heel aan gekomen :)
 
Met de hergebruikte soezen-en mobo doosjes steun je het milieu er ook mee :p
Recyclen heet dat :D
Eerlijk gezegd maakt het mij totaal niet uit of het nu een doos van aardappelen, of een doos van eender wat voor een ding is, als de inhoud ervan maar niet beschadigd is! :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
B [REFUSED] Alphacool G1/4 3/8 ID - 1/2 OD fittingen nieuw in verpakking Verkocht 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan