0. Volledige naam van het product -- MSI N580GTX-M2D15D5
1. Op welke datum heb jij het product gekocht? --4 a 5 jaar terug
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad? --sinds aanschaf
3. Waarom wil jij het verkopen? --upgrade naar 2x 780
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? --durf ik niet met zekerheid te zeggen
5. In welke staat verkeert het product? -- gebruikt goed werkende staat ,kleine optische schade aan de binnenkant van het waterblok (vraag me niet hoe het kan )
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.) -- dozen+orginele koelers heb ik zeker nog
7. Wat is je richtprijs? (optioneel) --- 300,-
Wegens upgrade naar 2x 780 te koop
Kaarten zijn voorzien van EK waterblokken en bijbehorende backplate
Kaarten werken perfect en komen met de waterblokken + orginele koelers + de dozen en volgens mij nog een 1 ongebruikte code van 3dmark11
foto is gemaakt toen ze net uit mijn kast kwamen dus de fittingen en de slangen moet ik nog demonteren
1. Op welke datum heb jij het product gekocht? --4 a 5 jaar terug
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad? --sinds aanschaf
3. Waarom wil jij het verkopen? --upgrade naar 2x 780
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? --durf ik niet met zekerheid te zeggen
5. In welke staat verkeert het product? -- gebruikt goed werkende staat ,kleine optische schade aan de binnenkant van het waterblok (vraag me niet hoe het kan )
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.) -- dozen+orginele koelers heb ik zeker nog
7. Wat is je richtprijs? (optioneel) --- 300,-
Wegens upgrade naar 2x 780 te koop
Kaarten zijn voorzien van EK waterblokken en bijbehorende backplate
Kaarten werken perfect en komen met de waterblokken + orginele koelers + de dozen en volgens mij nog een 1 ongebruikte code van 3dmark11
foto is gemaakt toen ze net uit mijn kast kwamen dus de fittingen en de slangen moet ik nog demonteren