N Necrosys Junior Member 11 juni 2009 #1 Hi, Zijn die switchen ook in het zwart verkrijgbaar? (of zijn de zwarte versies ervan een goedkoper en minder kwalitatief product). Grtz, Necrosys
Hi, Zijn die switchen ook in het zwart verkrijgbaar? (of zijn de zwarte versies ervan een goedkoper en minder kwalitatief product). Grtz, Necrosys
Freddy Administrator Forumleiding 11 juni 2009 #2 Die zijn ook in het zwart, van Vandal wordt het dan. Welke formaat en kleur ring/led wil je hebben?
D Deleted member 42 Guest 11 juni 2009 #3 Freddy plaats je alle bulgin zwarte look switchen in je webshop? Dan kan ik bestellen en kan jij deze daarna orderen
Freddy plaats je alle bulgin zwarte look switchen in je webshop? Dan kan ik bestellen en kan jij deze daarna orderen
Freddy Administrator Forumleiding 11 juni 2009 #4 Heb je plaatjes van degene die je wilt? Dan gaan we die bestellen en toevoegen aan de shop
N Necrosys Junior Member 11 juni 2009 #5 Hi, Ik zou graag indien mogelijk de 19mm variant hebben met witte/rode led/ring verlichting. Dan kan ik alles in één bestelling zetten. Grtz
Hi, Ik zou graag indien mogelijk de 19mm variant hebben met witte/rode led/ring verlichting. Dan kan ik alles in één bestelling zetten. Grtz
Freddy Administrator Forumleiding 11 juni 2009 #6 19MM Bulgin Black / White LED 19MM Bulgin Black / Red LED