• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Trine (Puzzle)

damunk

Junior Member
Trine on Steam

Iemand deze game al uitgeprobeert? Ik zag hem gister op "zero punctuation" en aangezien ik vroeger die vikings game best veel heb gespeeld op de snes heb ik hem eens gedownload.

Het verhaal gaat dus over een mage een thief en een knight die alledrie een of andere diamant tegelijk aanraken en op de een of andere manier worden samengesmolten. Je kun dus on the fly switchen van character en dat moet dus ook wel om de levels door te komen. Ik kan alle abilities van de 3 classes wel gaan uitleggen, maar kijk liever maar ff de filmpjes want ik ben zelf ook nog nie zo ver

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=SgFxIopLANU[/ame]

Tot zover vind ik het een van de eerste games waarin physix echt goed is gebruikt en ook meteen een van de belangrijkste gameplay elementen is. Ziet er verder ook heel goed uit voor een arcade game en speelt lekker. Heb ik al gezegt dat je hem ook coop kunt spelen als je nog een controller hebt? (offline)

Je kunt hem op steam kopen of een demo downloaden, maar je kunt hem ook via andere manieren binnenhalen ;)
 
Terug
Bovenaan