KnuX
Junior Member
Geachte medemodders,
Het is 5 jaar geleden dat ik mijn eerste watergekoelde kast had gepost op highflow.
Er is een hoop gebeurd in die 5 jaar. Woon inmiddels samen en heb een hoop geklust in ons nieuwe huis.
In die 5 jaar heb ik niks gedaan aan mijn huidige computersetup. Zat eerst boven met een bureautje maar dat was niet zo gezellig als je meisie beneden zit.
Dus had ik de trapkast leeg gemaakt en daar het bureau en alles in gezet.
Ik heb wel de forum gevolgd en het moment dat ik de eerste computerdesk zag was ik verkocht.
Dat is gewoon wel het meest briljante opstelling die ik ooit gezien had. DAT WIL IK OOK!!!
Ben 2 maanden geleden met een maat van me een ontwerp wezen maken voor mijn desk.
Hij ( Raymon) is zelf meubelmaker en dus zeer handig met hout en ook best slim met details en zo.
Ik wil hem zeker bedanken dat ie dat voor elkaar heeft gekregen. Maar er moet nog een hoop gebeuren dus zijn hulp zal ik zeker een paar keer vragen.
De foto's die jullie zien zijn gemaakt met een samsug galaxy s4.
De hardware: ASUS x99 deluxe
Intel Core i7 5820k
Dominator Platinum 32GB
2x EVGA gtx670, helaas geen waterblock
Bitspower Nickel plated full covered block voor mobo
Pomp weet ik nog niet.
Bitspower fittingen
360 radiator
Corsair 1000w power supply
Tube reservoir FrozenQ reaction
en nog wat SSD's moet ik nog ff uitzoeken.
Huidige opstelling, stond ook eerst mijn bureau.
Je ziet dat ik nog flexibele slangen heb gebruikt, maar dat gaat veranderen naar hardtubes
Ik ben ook zeer ontevreden met deze inwendige opstelling. het ziet er niet uit.
Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik wel 5 jaar veel plezier heb gehad van deze pc.
Trapkast leeg gehaald. Beetje donkere foto.
Kreeg ondertussen ook wat foto's van de meubelmaker :041:
En 2 weken geleden geplaatst.
Sleuf voor de tubes
Let niet op het stopcontact. Die hadden we eigenlijk er in moeten frezen. hehehe...
Maar het gaat net
En opgeruimd staat netjes.
Nog even in de verpakking. ik wacht nog even dat de processor binnen is.
Die had ik nog ergens liggen. Die gaan we ook zeker gebruiken.
Dat is het voorlopig. Ik denk dat er UV blauwe vloeistof er doorheen gaat lopen. want de tube reservoir is van ze eigen al blauw. En blauw vind ik een mooie kleur.
En ik zou graag jullie professionele hulp hierbij willen, want dit moet gewoon goed en netjes gebeuren.
Zeker voor de komende 5 jaar :lol:
Dus alle tips en raad is zeer welkom :icon_biggrin:
Het is 5 jaar geleden dat ik mijn eerste watergekoelde kast had gepost op highflow.
Er is een hoop gebeurd in die 5 jaar. Woon inmiddels samen en heb een hoop geklust in ons nieuwe huis.
In die 5 jaar heb ik niks gedaan aan mijn huidige computersetup. Zat eerst boven met een bureautje maar dat was niet zo gezellig als je meisie beneden zit.
Dus had ik de trapkast leeg gemaakt en daar het bureau en alles in gezet.
Ik heb wel de forum gevolgd en het moment dat ik de eerste computerdesk zag was ik verkocht.
Dat is gewoon wel het meest briljante opstelling die ik ooit gezien had. DAT WIL IK OOK!!!
Ben 2 maanden geleden met een maat van me een ontwerp wezen maken voor mijn desk.
Hij ( Raymon) is zelf meubelmaker en dus zeer handig met hout en ook best slim met details en zo.
Ik wil hem zeker bedanken dat ie dat voor elkaar heeft gekregen. Maar er moet nog een hoop gebeuren dus zijn hulp zal ik zeker een paar keer vragen.
De foto's die jullie zien zijn gemaakt met een samsug galaxy s4.
De hardware: ASUS x99 deluxe
Intel Core i7 5820k
Dominator Platinum 32GB
2x EVGA gtx670, helaas geen waterblock
Bitspower Nickel plated full covered block voor mobo
Pomp weet ik nog niet.
Bitspower fittingen
360 radiator
Corsair 1000w power supply
Tube reservoir FrozenQ reaction
en nog wat SSD's moet ik nog ff uitzoeken.
Huidige opstelling, stond ook eerst mijn bureau.
Je ziet dat ik nog flexibele slangen heb gebruikt, maar dat gaat veranderen naar hardtubes
Ik ben ook zeer ontevreden met deze inwendige opstelling. het ziet er niet uit.
Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik wel 5 jaar veel plezier heb gehad van deze pc.
Trapkast leeg gehaald. Beetje donkere foto.
Kreeg ondertussen ook wat foto's van de meubelmaker :041:
En 2 weken geleden geplaatst.
Sleuf voor de tubes
Let niet op het stopcontact. Die hadden we eigenlijk er in moeten frezen. hehehe...
Maar het gaat net
En opgeruimd staat netjes.
Nog even in de verpakking. ik wacht nog even dat de processor binnen is.
Die had ik nog ergens liggen. Die gaan we ook zeker gebruiken.
Dat is het voorlopig. Ik denk dat er UV blauwe vloeistof er doorheen gaat lopen. want de tube reservoir is van ze eigen al blauw. En blauw vind ik een mooie kleur.
En ik zou graag jullie professionele hulp hierbij willen, want dit moet gewoon goed en netjes gebeuren.
Zeker voor de komende 5 jaar :lol:
Dus alle tips en raad is zeer welkom :icon_biggrin: