• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Tp10!

pze

Member
Hey,

Ik ben van plan volgend jaar naar TP10 te gaan!
Misschien wat vroeg om te zo'n post te starten,
Maar ik wou wie komt en welke games een must zijn.

Dus, wie komen, en welke games moet ik nog bestellen?
 
Jezus man het is Juli, de organisatie zelf is nog niet eens bezig met TP10, laat staan wij :sarc:

Er gaan nog tientallen spellen uitkomen voor die tijd dus dat is ook niet bepaald te zeggen.
Ik zou mijn geld in ieder geval inzetten op CoD MW3 en BF3, misschien BO ook nog afhankelijk van hoe de MP van MW gaat worden.
 
Jezus man het is Juli, de organisatie zelf is nog niet eens bezig met TP10, laat staan wij :sarc:
Het zal me niets verbazen als de organisatie er al wel mee bezig is, aangezien de datum al vrij snel na TP9 bekend werd.

Sowieso ben ik erbij. Qua games weet ik het nog niet, neem iig UT99 mee en Need for Speed Hot Pursuit. Ben niet echt een die-hard gamer. Maar die-hard ouwehoeren moet geen punt zijn :p.
 
Bekendmaken is niet lastig als het al jarenlang in het paasweekend valt :sarc:

De organisatie begint pas ergens in oktober/november, waarschijnlijk begint de kaartverkoop weer niet tot in 2012.
 
Hmm ookal kon ik vorige keer niet komen ivm vakantie hoop ik dit jaar wel van de partij te zijn :D ik heb sowieso het valve pack via steam legaal en misschien tegen die tijd wel meer games hangt ervanaf welke games populair en goed geprijsd worden (lees: flinke kortingen via steam xD)
 
Tuurlijk begrijp ik dat er weinig geregeld zal zijn,
Dit is dan ook niet het grote topic over zit plaatsen en indeling en dergelijke,
Ik vroeg me gewoon wie er kwam en welke spellen er vorige keer werden gespeeld enz.
 
Hahaha CZ is momenteel nog in volle gang. Daarna gaat de organisatie denk ik vakantie vieren en dan zal in oktober op zn vroegst het eerste nieuws over TP10 komen.

De datum is al bekend. Dus iedereen kan alvast een planning gaan maken voor zijn/haar build.

Volgend jaar is het alweer tijd voor de tiende editie van The Party, reden genoeg natuurlijk om er dat jaar een enorm feest van te maken. We zijn nu al begonnen met het uitwerken van de plannen voor deze editie om er voor te zorgen dat het niet alleen een groots feest, maar ook een feest om nooit te vergeten gaat worden.

Om Iedereen de kans te geven om er bij te zijn hebben we dit jaar besloten om tijdens de negende editie van The Party meteen ook de data voor de tiende editie aan te kondigen!

Zet de volgende datum dan alvast in je lanagenda voor 2012:

6, 7 en 8 april 2012, Beursgebouw Eindhoven, The Party 10!

Die jubileum editie wil ik niet missen. Vanmorgen met mn kleine neefje afgesproken dat hij ook mee gaat.

Ik hou die site wel in de gaten en dan zal ik wel weer een topic starten.
Zelfde recept als afgelopen keer?
 
Hahaha CZ is momenteel nog in volle gang. Daarna gaat de organisatie denk ik vakantie vieren en dan zal in oktober op zn vroegst het eerste nieuws over TP10 komen.

De datum is al bekend. Dus iedereen kan alvast een planning gaan maken voor zijn/haar build.



Die jubileum editie wil ik niet missen. Vanmorgen met mn kleine neefje afgesproken dat hij ook mee gaat.

Ik hou die site wel in de gaten en dan zal ik wel weer een topic starten.
Zelfde recept als afgelopen keer?

De Black Box gaat gewoon weer mee. ofja, dan moet ie eerst in elkaar. :p
 
De Black Box gaat gewoon weer mee. ofja, dan moet ie eerst in elkaar. :p
De Black Box part 2? Ga je dan nog verder shoppen bij de Ikea of je nog wat bijpassends vindt?

Ik ben er ook weer bij :D
Daar gaan we wel vanuit eigenlijk. De capo di tutti mag niet ontbreken. Je broer en je neefjes reken ik ook al weer mee.
Net zoals ik er eigenlijk wel vanuit ga dat de rest van de harde kern:
Xtrafresh, Xel, Demo, Daantjuhh14, Forseti, K.3nny, stn, Oli4v, Killerbee, Vincent etc er weer bij zijn.
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan