• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ton alias nap

nap

Junior Member
1. Ton
2. nap
3.leeftijd 45
4. woonplaats: Vlaardingen
5. E-mail: napp23@hotmail.com
6. MSN: napp23@hotmail.com
7. Xfire: -
8. Hoe ben je bij HighFlow gekomen? via Tweakers.net


Jouw PC 1:
MOBO: Gigabyte GA-965P-DS4
CPU: E6300
MEM: 2GB
VGA: EN8800 GT
SOUND: SB
HDD1: maxtor 320GB
HDD2:
OPT1: NEC DVD\RW
PSU: Chieftec GPS-650AB-A, 650W (ATX12V)
CASE: antec nine Hundred
OS: WIN XP PRO
MON: philips 17"
KB: Logitech G15
MOUSE: Logitech MX640
MOUSEPAD: Brite Mat
HS: onbekend merk
SPRS:
INET: Tiscali 5mb up / 512kb down
Koeling: Nog op lucht wordt waterkoeling


Jouw PC 2:

Mediacenter (nog te bouwen)
MOBO:
CPU: XP1800 > XP2800
MEM: 2GB
VGA: ATi Radeon 9700 Pro 128MB
SOUND: SB
HDD1: Wmaxtor 120GB
HDD2:
OPT1: NEC DVD\RW
PSU: 400W (ATX12V)
CASE: Zelfbouw
OS: WIN XP PRO
MON: Sony Bravia KDL-40W2000
KB: Logitech
MOUSE: Logitech
MOUSEPAD:
HS: onbekend merk
SPRS:
INET: Tiscali 5mb up / 512kb down
Koeling:waterkoeling
 
Laatst bewerkt:
Hoi Freddy, ik loop al een tijdje met de gedachte voor een waterkoeling PC, ik heb in het verleden al diverse pogingen al onder nomen met zelfbouw koelblokken die dingen waren toen nog niet te koop of belachelijk duur.
Het was trouwens geen succes mobo onder water afijn het resultaat was duidelijk.

Wel altijd de waterkoelingsprojecten op tweakersnet in de gaten gehouden ik ben dus nog redelijk op de hoogte.


Mvg,

Ton
 
mobo onder water is niet goed :D

Tegenwoordig kosten waterblokken gelukkig niet meer zo veel.
En ze zijn kwalitatief ook nog eens super goed.

Je had trouwens door moeten zetten man, misschien hoorde je dan nu thuis in het rijtje van D-Tek, EK-Waterblocks en Swiftech met jouw custom waterblokken :D

Heb je voor jezelf al een lijstje gemaakt voor jouw waterkoeling setup?
 
In de loop van tijd heb ik een radiatoor 3x 12cm en 1 x12 cm, een chipset en een GPU koelblok gekocht.
Diverse onderdelen gemaakt voor hd koeling 4 stuks totaal
En nexxos xp koelblok gekocht aangepast voor de 775.
Nog een universale CPU koelblok
Diverse waterpompen eheim met schakel relias
en vandaag nog de Thermaltake Aquabay M1 nu nog een fullport en ik ben dacht ik wel kompleet.
 
Daar moet je nog ff geduld voor hebben ik zit nu ff achter de laptop.

De antec nine hundred ligt uit elkaar groot onderhoud zeg maar en ik ben wachtende op mijn en8800gt van asus.

Maar zou gauw ik alles weer in elkaar ga zetten dan maak ik er foto's van.


Mvg,

Ton
 
Hoi Ton,

Leuke systeempjes! Ennuh wat is jou ervaring met de nince hundred? Ik zelf heb ook de nine hundred, maar achteraf gezien ben ik er niet geheel blij mee, of het ligt aan mij. Stof ophopingen, en "Krap" er kan volgens mij geen waterkoeling setje in?! Ik wacht rustig af op je foto's :)
 
Hoi John, yep stof ophoping heb ik ook last van moet geregeld de boel stofzuigen.

Maar de oorzaak bij ons ligt aan het feit dat we een caviastal hebben met op de bodem zaagsel hier komt er veel stof vanaf.

Geen ruimte voor waterkoeling ???? ik heb eerst zitten dubben waar ik de rad. laat maar hier het volgende voor gevonden.

Tussen de slede voor de HD's en de ventilator wil ik de mijn rad plaatsen moet wel een dunne zijn en max. 2 x12cm, 3 x12cm zal zeker niet passen.

Of de rad extern houden.

Afijn ff uit vogelen welke het beste vindt.
 
idd, mijn Pc staat in mn slaapkamer daar is altijd veel stof. Maar met niet veel ruimte voor waterkoeling bedoel ik al die rads enzo. Ik ben echt zeer benieuwd naar je foto's!
 
Terug
Bovenaan