• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ting - Justin

Ting

New member
Hey Highflow,

Ik heb een maandje of 2 geleden een PC gebouwd. Ik had de onderdelen bij elkaar gezocht die mij prima prestaties kon leveren voor een goede prijs, en daarna alles besteld. De eerste week van augustus kwamen de hele week pakketjes binnen van winkels waaronder ook highflow. In de doos vond ik naast de chupachup een briefje met daarop een verwijzing naar het forum. Dus vandaar dat ik me dus ook even had aangemeld. Verder weinig te vertellen, wil opzich wel mijn gtx 580 nog van waterkoeling voorzien, mocht dat een te-dure grap worden, dan word het een accelero plus II extreme. Voor vragen stuur maar een berichtje!

Greetz, Ting

0. Echte naam (Voor/Achternaam): Justin
1. Nickname: Ting
2. Leeftijd: 20
3. Woonplaats: Sittard
4. Werk: Ziggo, technische afdeling
5. E-mail: Justing.id@Hotmail.com
6. MSN: ^
7. Xfire: Tingeling (drugmonk3y)
8. Hoe ben je bij HighFlow gekomen?
Via Tweakers.net, waar ik ook al een tijdje rondneus.

Jouw PC:
MOBO: Asus P6T Deluxe V2
CPU: i7 960 @ 3.3Ghz
MEM: 12 GB Dominator GT 1866Mhz
VGA: Asus GTX 580 1.5GB
SOUND: Onboard o_O
HDD1: 60GB OCZ Vertex II
HDD2: 1TB WD Green EADS
OPT1: Dual layer DVD Sony
PSU: 850Watt CM Silent Pro Gold
CASE: CM HAF 912 Plus
OS: Windows 7 Ultimate 64 bits
MON: 42" Full HD LCD TV @ 120Hertz
KB: Zboard
MOUSE: Logitech G9
MOUSEPAD: De bank
SPRS: KRK Rokit 5 GS
INET: Ziggo 40mbit/4mbit
Koeling: CPU: Corsair H80, CASE:2xCM Red Megaflow 200mm,3x CM Red Sickleflow 120mm, 1x CM Silent 120mm, 1x Airmaxx 40mm, Arctic Cooling RAM cooler
Optisch: 2x 10cm revoltec neon red, 1x 30cm revoltec neon red

Eventueel een (helaas mindere kwaliteit) foto in & out;

img00110201109242127.jpg

img00107201109242125.jpg
 
Thanks voor de reacties!
Ik ben op het moment wat dingetjes aan het bedenken hoe ik wat meer plaats in mijn kast krijg. Ik wou misschien een stukje uit het metaal halen aan de achterkant van de kast zodat de radiator slangetjes van de H60 erdoor kunnen, en zo dus de radiator aan de achterzijde van de pc zit, ipv in de kast.
Theoretisch gezien leek mij dat in principe koeler, omdat er in de kast ook natuurlijk een temperatuur hangt. Maar zal dit in de praktijk ook iets opleveren?
Voor de plaats zelf vind ik het al een prima plan, op die manier passen er 2x 120mm op beide kanten van de radiator, wat nu niet mogelijk is omdat de fan aan de bovenkant net iets in de weg zit :<
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan