• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

The discussion about a toothbrush

Choose your General!

  • Philips

    Stemmen: 1 11,1%
  • Oral-B / Braun

    Stemmen: 7 77,8%
  • Overig

    Stemmen: 1 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    9

Source

Mr. Grillmeister
:eusa_boohoo:



Ben opzoek naar een elektrische tandenborstel maar heb geen idee welke nou beter zou zijn.
En om nou een behoorlijk bedrag uit te geven en er achter te komen dat dat ding totaal afgeraden wordt heb ik ook niet veel aan. :017:

Natuurlijk weet ik ook wel dat iedereen iets anders fijn vindt, maar las 90% van de mensen zegt dat het merk/type brak is weet ik dat ik daar niet hoef te kijken :050:

Heeft iemand gebruikers ervaring met deze modellen:

Philips Sonicare HX6932/34

Oral-B Triumph 5000 (Braun)


Danwel met de merken zelf?
Oral-B / Braun
Philips
Andere

Philips heeft wel een aardige probeer tijd (2maanden zelfs) echter lees ik over die van Braun/Oral-B dat deze zeer vaak geweigerd worden om de kleinste redenen.

Ga ook zeker uitproberen maar een beetje extra gebruikers ervaring kan geen kwaad :D
 
Een tijd geleden stond ik voor dezelfde keuze :)

Check mijn topic hier:
http://forum.highflow.nl/f21/tanden-poetsen-elektrisch-gewoon-borstel-3854/

Ben toen dus voor deze gegaan:




Waarom deze?
Omdat deze 40.000 pulsen heeft per minuut met 8800 rotaties per minuut.
Dat is iets meer dan de gemiddelde electrische tandenborstel.


Die van Philips vind ik maar niks.
De kop daarvan draait niet, maar maakt "heen-en-weer" bewegingen, heb het gevoel dat ik daarmee mijn tanden niet overal goed kan poetsen (mijn ouders hadden zo'n eentje, dus ook geprobeerd).
Ronddraaiende kop is nog het meest ideaal, dankzij kleinere kop kan je overal bij en dus goed poetsen (terwijl je de borstel stil houdt).
 
Bedankt voor de reactie!

Ik ben er nog niet uit.

Bijvoorbeeld:

Zegt dat voor volwassenen juist de beweging van de Sonicare beter is en de roterende beweging voor kinderen beter is.
Mja, nu nog onderbouwing vinden haha :D
 
ik zie niks...., alleen "productzoeker" zonder producten :)


edit, was te ongeduldig xD

ik heb die standaard kopjes midden in "kort" aan de rand langer, en bovenop nog langer zodat ik die makkelijk achter me draadjes kan doen :)
 
ja, das phillips :)
leftnav_logo.jpg
 
Begin september een Oral B Triumph gekocht, is die nu al bij reperatie.
Lekker kwaliteit =<

Wanneer de tandenborstel in de oplader gaat hoor je een heel hoog geluid, frequentie die meeste ouderen al niet meer horen xD
Lag niet aan mij, hond ging huilen wanneer ik hem erin zetten. :\
 
Terug
Bovenaan