Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Thx thx, De zijkanten word mat zwart. Dus mij lijkt bronzen letters echt super vet. Op tweakers krijg ik ook al de hele tijd te horen dat het een mooie kleuren combo is.
ALs die zijkanten mat zwart worden dan is brons denk ik wel de kleut te gaan...
met me mod is het ff rustig... ben wel nu ff bezig was plexi glas aan het beplaken met plakband en dan ga ik zo wat aftekenen en mss ook zagen maar ik weet niet of de accu's van de decoupeer zaag vol zijn... anders doe ik dat morgen...
nice Paintwork .
zo te zien ben je wel druk bezig.. ben benieuwd hoe ie eruit gaat zien xD.
mss dat ik er wat inspiratie uit krijg alsk mijn kast binne heb
Nou misschien dat je me wat inspiratie kan geven want met deze kast ben ik buiten het spuiten erg inspiratieloos . Maar dat komt ook door de kast. Voor mijn doen is ze van alle gemakken voorzien. Maar misschien kom ik nog wel eens iets tegen.
kleine update:
Ik heb net even een paneel zwart gespoten om te kijken of het echt is wat ik wil maar ik weet bijna zeker van wel. Ik heb de Wc plaat en de PCI holder / IQ shield holder van de andere kant zwart gespoten en deze zijn heel erg mooi geworden. Nu wacht mij het moeilijkste en het tijrovende werkje. Het logo van Highflow incl. Letters en mijn eigen Mod logo erop te spuiten. Ik heb daarom dus ook net een gedeelde van de linkerbovenplaat brons gespoten. dit moet ongeveer 2 dagen uitharden wil ik ermee verder kunnen. Dus zaterdag plak ik de letters erop. en dan begin ik aan de logo´s als ik die heb geposten worden deze ook weer afgeplakt en dan komt de zwarte lak erop.
Ik hoop dat het allemaal lukt zoals ik het wil maar daar ben ik eigenlijk ook wel niet zo bang voor aangezien het niet de eerste keer is. Stay tuned.
Owja de foto´s zet ik zaterdag erop samen met de update. Ik heb er atm ook geen zin in aangezien ik ziek ben xD
owke heren Update 2:
De wind was gaan liggen dus zag ik mooi kans op het te spuiten aangezien het lekker vochtig is heb ik dus minder last van stof. maar er zijn nog altyd van die klote stofjes op 3 panelen gekomen. Gelukkig is een paneel compleet goed maar het maakt allemaal niet uit want het word toch licht geschuurd en dan weer opnieuw gespoten.
Foto´s:
Dat bronzen wat je op de laatste foto ziet is de kleur voor de tekst van de logo´s. Dit leg ik later nog wel eens goed uit.
Owke slecht nieuws. Mijn Spinpoint heeft het gisteren begeven. Vista boot niet meer. tenminste ik denk dat het aan de de Hd ligt. Ik ben de problemen nu aant oplossen daarna ga ik verder met de foto's te uploaden.
EDIT:
Alle Foto's staan erop nu staan ze in een kleiner formaat. Morgen ga ik verder met mijn mod en maak ik ook foto's van het logo waar ik dan mee bezig ben. En aangezien ik vrij heb van werk kan ik lekker doorwerken.
Bedankt voro jullie geduld en foto problemen zullen niet meer voorkomen
Update:
Zoals beloofd zijn hier de foto's. Ik heb alles licht opgeschuurd met grid 1000/1200 en daarna ontvet en meerdere lagen zwart erop gedaan. Dit heb ik met alle delen gedaan behalve het gedeelde waar het logo op moet komen maar hiermee kan ik pas maandag verder gaan. Morgen komt er geen update want dan laat ik de verf goed uitharden en maandag zet ik hem naar alle waarschijnlijkheid weer in elkaar. Ook zie je op de laatste 2 foto's de 2 bronzen gedeeltes. waar helaas druipers op zijn gekomen door de wind en door het moeielijke spuiten van deze gedeeltes.