Luculenus
New member
Hierbij een nieuwe buildlog. Hou het graag clean!!
Het doel van deze build draait vooral om prestatie. Alles wordt ingebouwd in een SilverStone TJ11. Prachtig grote case waar je zonder al te veel gedoe prima waterkoeling in kan verwerken.
Om een leuke sfeer te creeëren zal ik voornamelijk rood gebruiken wat goed past bij het moederbordje.
Hardware
Intel 3930K
Asus rampage IV extreme
Corsair Dominator C7
Samsung SSD 12x GB
MSI R7970 Lightning
AX1200
Koeling
RX480
2x RX240
EX120
XSPC Raystorm
Swiftech mini reservoir
Feser slangen
4x Gentle Typhoon 1850
5x Coolermaster excalibur PWM
Reven Fancontroller
EK R7970 lighting waterblock ( coming soon )
2x TJ11 180MM fans
XSPC / Bitspower fittingen
Modding
Black / white / red gesleevde draden
NZXT 24x Red LED Sleeve - 2M - CB-LED20-RD
Mod/smart 20 Station LED Power Board - Black
Nog veel meer~~
Alle radiatoren goed schoonspoelen.
Wat een machine....
2 grote fans om de hardware te koelen. De rommel aan de onderkant er gelijk maar uitgehaald hier komen namelijk de radiatoren.
Bevestingsplaat van het moederbord makkelijk uit de case te halen.
En alles wordt weer gebouwd in echt chinese kwaliteit!
C2 stepping processor van 4AllShop.
Lightning Videokaart van MSI
Fancontrollertje met gentle typhoon fans. De waterflow wordt voorzien van een dikke MCP35X2
Aftappunt
L-stuk voor onderaan in de case.
Mooi gesleevde draden
Tooltje voor de stroomvoorziening van een hoop LEDs
Hier de radiatoren met elkaar verbonden. Had gelukkig nog wat fittingen over die ik goed kon gebruiken. Het past ook maar op de milimeter . Jammer van de krassen maar waren onvermijdelijk, hier pastte het ook weer op de milimeter. Wel zitten er nu gentle typhoons aan de achterkant aangezien de tape niet echt strak is. Dit was maar tijdelijk voor het passen en testen.
Reeven fancontroller
Pomp op volle kracht ( lage restrictie vandaar dat het wit wordt, het water wordt gewoon te snel rond gepompt.
Normaal
Extra pictures
Binnenkort EK blockje op de videokaart en dan zal ik nog wat foto's schieten met donker licht.
Zoals jullie zien moet er nog een hoop gedaan worden. De tubes worden straks nog beter en mooier gelegt en het reservoir wordt weggewerkt.
Hoop dat jullie het wat vonden!
Het doel van deze build draait vooral om prestatie. Alles wordt ingebouwd in een SilverStone TJ11. Prachtig grote case waar je zonder al te veel gedoe prima waterkoeling in kan verwerken.
Om een leuke sfeer te creeëren zal ik voornamelijk rood gebruiken wat goed past bij het moederbordje.
Hardware
Intel 3930K
Asus rampage IV extreme
Corsair Dominator C7
Samsung SSD 12x GB
MSI R7970 Lightning
AX1200
Koeling
RX480
2x RX240
EX120
XSPC Raystorm
Swiftech mini reservoir
Feser slangen
4x Gentle Typhoon 1850
5x Coolermaster excalibur PWM
Reven Fancontroller
EK R7970 lighting waterblock ( coming soon )
2x TJ11 180MM fans
XSPC / Bitspower fittingen
Modding
Black / white / red gesleevde draden
NZXT 24x Red LED Sleeve - 2M - CB-LED20-RD
Mod/smart 20 Station LED Power Board - Black
Nog veel meer~~
Alle radiatoren goed schoonspoelen.
Wat een machine....
2 grote fans om de hardware te koelen. De rommel aan de onderkant er gelijk maar uitgehaald hier komen namelijk de radiatoren.
Bevestingsplaat van het moederbord makkelijk uit de case te halen.
En alles wordt weer gebouwd in echt chinese kwaliteit!
C2 stepping processor van 4AllShop.
Lightning Videokaart van MSI
Fancontrollertje met gentle typhoon fans. De waterflow wordt voorzien van een dikke MCP35X2
Aftappunt
L-stuk voor onderaan in de case.
Mooi gesleevde draden
Tooltje voor de stroomvoorziening van een hoop LEDs
Hier de radiatoren met elkaar verbonden. Had gelukkig nog wat fittingen over die ik goed kon gebruiken. Het past ook maar op de milimeter . Jammer van de krassen maar waren onvermijdelijk, hier pastte het ook weer op de milimeter. Wel zitten er nu gentle typhoons aan de achterkant aangezien de tape niet echt strak is. Dit was maar tijdelijk voor het passen en testen.
Reeven fancontroller
Pomp op volle kracht ( lage restrictie vandaar dat het wit wordt, het water wordt gewoon te snel rond gepompt.
Normaal
Extra pictures
Binnenkort EK blockje op de videokaart en dan zal ik nog wat foto's schieten met donker licht.
Zoals jullie zien moet er nog een hoop gedaan worden. De tubes worden straks nog beter en mooier gelegt en het reservoir wordt weggewerkt.
Hoop dat jullie het wat vonden!
Laatst bewerkt: