Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
vandaag toch nog even gezocht naar een stukje 5mm plexiglas en heb het gevonden, heb het wel moeten verwarmen om het weer een beetje in een normale vorm te krijgen maar er is blijkbaar toch een deukje in blijven zitten wat ook te zien is op de foto, daar waar een klein stukje is afgebroken, door de deuk lag het 1mm hoger als de rest dus vandaar.dit blokje is een stuk langer omdat ik zo de water in en uitgang aan dezelfde kant kan hebben. en dat is wel zo makkelijk.morgen ga ik als het goed is het laatste onderdeel frezen en dan nog de oringen plakken en schroefjes zoeken en dan is hij af. heb het andere blok nog redelijk gerepareerd met aceton maar dat laat helaas ook zijn sporen achter, het is niet mooi maar wel functioneel.het nieuwe blok wordt gedicht door middel van een oring en niet met lijm. (moet toch wel iets leren van mijn fouten )[ATTACH]8678[/ATTACH][ATTACH]8679[/ATTACH][ATTACH]8680[/ATTACH][ATTACH]8681[/ATTACH]
vandaag toch nog even gezocht naar een stukje 5mm plexiglas en heb het gevonden, heb het wel moeten verwarmen om het weer een beetje in een normale vorm te krijgen maar er is blijkbaar toch een deukje in blijven zitten wat ook te zien is op de foto, daar waar een klein stukje is afgebroken, door de deuk lag het 1mm hoger als de rest dus vandaar.
dit blokje is een stuk langer omdat ik zo de water in en uitgang aan dezelfde kant kan hebben. en dat is wel zo makkelijk.
morgen ga ik als het goed is het laatste onderdeel frezen en dan nog de oringen plakken en schroefjes zoeken en dan is hij af. heb het andere blok nog redelijk gerepareerd met aceton maar dat laat helaas ook zijn sporen achter, het is niet mooi maar wel functioneel.
het nieuwe blok wordt gedicht door middel van een oring en niet met lijm. (moet toch wel iets leren van mijn fouten )
[ATTACH]8678[/ATTACH][ATTACH]8679[/ATTACH][ATTACH]8680[/ATTACH][ATTACH]8681[/ATTACH]