Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
ik heb vandaag de andere kant gemaakt van het blok en ben helaas zo stom geweest om het te gaan lijmen in plaats van simpelweg een oring ertussen te doen, resultaat slecht verlijmt, dit is echt de laatste keer dat ik plexiglas lijm ga gebruiken want het zorgt ook nog eens voor micro barsten. het komt er dus op neer dat ik dit blok niet ga gebruiken maar meer zie als een prototype, was ook gerecycled plexiglas dus zaten ook flink wat krassen op.dan is hier het resultaat:[ATTACH]8628[/ATTACH][ATTACH]8629[/ATTACH][ATTACH]8630[/ATTACH][ATTACH]8631[/ATTACH][ATTACH]8632[/ATTACH]zoals te zien is heb ik ook het rubber koord voor de oringen geknipt(24 stuks) heb ze ter illustratie ook al in de groeven gelegd maar ze zijn nog niet gelijmd dat moet nog gebeuren.volgende blok dat ik ga maken wordt uit nieuw plexiglas maar dat ga ik pas na de 18e bestellen aangezien als ik door ga bij de hwi contest niet 2 keer plexi wil gaan bestellen.volgende update zal dus ook over 2 weekjes ofzo zijn.
ik heb vandaag de andere kant gemaakt van het blok en ben helaas zo stom geweest om het te gaan lijmen in plaats van simpelweg een oring ertussen te doen, resultaat slecht verlijmt, dit is echt de laatste keer dat ik plexiglas lijm ga gebruiken want het zorgt ook nog eens voor micro barsten. het komt er dus op neer dat ik dit blok niet ga gebruiken maar meer zie als een prototype, was ook gerecycled plexiglas dus zaten ook flink wat krassen op.
dan is hier het resultaat:
[ATTACH]8628[/ATTACH][ATTACH]8629[/ATTACH][ATTACH]8630[/ATTACH][ATTACH]8631[/ATTACH][ATTACH]8632[/ATTACH]
zoals te zien is heb ik ook het rubber koord voor de oringen geknipt(24 stuks) heb ze ter illustratie ook al in de groeven gelegd maar ze zijn nog niet gelijmd dat moet nog gebeuren.
volgende blok dat ik ga maken wordt uit nieuw plexiglas maar dat ga ik pas na de 18e bestellen aangezien als ik door ga bij de hwi contest niet 2 keer plexi wil gaan bestellen.
volgende update zal dus ook over 2 weekjes ofzo zijn.