• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Spire Thermax Eclipse II

pze

Member
- Naam product: Spire Thermax Eclipse
- Naam fabrikant: Spire
- Omschrijving product: Een goede CPU-cooler
- Link/URL naar website van de fabrikant:SP984B1-V2-TherMax Eclipse II™
- Link/URL naar Reviews van het product:http://www.hardwaresecrets.com/article/Spire-TherMax-Eclipse-II-CPU-Cooler-Review/1085 Spire Thermax Eclipse II: specificaties, reviews, aanbiedingen en meer | Hardware.Info Nederland
- Adviesprijs: +- 35-36 euro

spire-thermax-eclipse-ii.jpg


spire-thermax-eclipse-ii.jpg


Main Features:
* Five (5) 8mm all copper U-shaped direct touch heat-pipes
* Straight lined heat-pipes allowing air to easily pass through
* 46 stamped aluminum wide fins for best surface rate
* Dimpled surface fin for increased heat transfer rate
* Black-Nickel coated heat-sink to preserve killer looks from oxidation
* Two (2) 120mm BlackStar 9 blade fan design
* High Quality, Long MTBF Japanese No.1 Ball bearing
* Anti-Vibe universal rubber fan mountings (crews)
* Supports AM2/AM3 socket 939/940/ 775/1156 & 1366 incl. Intel Core i7 Extreme 130W
 
Persoonlijk zou ik eerder gaan kijken naar de Noctua NH-D14, die presteert beter dan die Spire en met een flink minder kabaal. 55dBA is veel, heel veel herrie.

De fans zijn ook geen PWM fans en draaien dus altijd op 2200rpm, dus die schreeuwen er gewoon naar om aangesloten te worden op een fancontroller, wat wel voor meer rust kan zorgen maar ook weer voor hogere temps. De fans bij de Noctua draaien op 1250rpm en genereren 49dBA wat een heel stuk stiller is.

Die Noctua heeft Highflow ook in het assortiment: Noctua NH-D14. Ja, hij is wel een slag duurder. Maar als ik moest kiezen zou ik de meerprijs er voor over hebben.

Hoogte (zonder fan / met fan): 160 mm / 160 mm
Breedte (zonder fan / met fan): 140 mm / 140 mm
Diepte (zonder fan / met fan): 130 mm / 158 mm
 
Persoonlijk zou ik eerder gaan kijken naar de Noctua NH-D14, die presteert beter dan die Spire en met een flink minder kabaal. 55dBA is veel, heel veel herrie.

De fans zijn ook geen PWM fans en draaien dus altijd op 2200rpm, dus die schreeuwen er gewoon naar om aangesloten te worden op een fancontroller, wat wel voor meer rust kan zorgen maar ook weer voor hogere temps. De fans bij de Noctua draaien op 1250rpm en genereren 49dBA wat een heel stuk stiller is.

Die Noctua heeft Highflow ook in het assortiment: Noctua NH-D14. Ja, hij is wel een slag duurder. Maar als ik moest kiezen zou ik de meerprijs er voor over hebben.

Hoogte (zonder fan / met fan): 160 mm / 160 mm
Breedte (zonder fan / met fan): 140 mm / 140 mm
Diepte (zonder fan / met fan): 130 mm / 158 mm
Deze lijkt me idd ook wel nice, ik ben van plan fans te vevangen met 1450 rpm typhons van scythe.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
C Phanteks Eclipse P400 Side Panel Tempered Glass HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan