• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

SMS ontvangen op vaste telefoon ism kpn

parcifal

New member
Ik zoek voor me ouders uit wat t probleem is dat ze met hun vaste telefoon wel SMS kunnen versturen maar niet ontvangen, dit met KPN abo internet+bellen.
Ik heb zelf vergelijkbaar abo maar hier werkt t wel naar behoren maar wat t verschil is dan ?
Zelfs Primafoon winkel kon er geen antwoord op geven terwijl ze hun toestel hadden meegenomen zelfs.
Is dit nu puur aan t toestel te wijten of iets anders ?
Mischien dat iemand hier wat over weet, wat ik wel nog wil proberen is t toestel van mij eens aan te sluiten bij me ouders om te zien of dat nog verschil maakt.

Wat je kan doen is die telefoon mee nemen naar jou huis daar proberen of het werkt. Werkt het dan ligt het niet aan die telefoon. Als het wel werkt dan moet je KPN op bellen dan zit er daar iets verkeerd.

tnx Wouter ja een van beide zou moeten werken anders moet t toch echt ergens in de verbinding zitten, t valt ook niet meer te volgen allemaal tegenwoordig en zal vast niet de enige zijn.
Wel beetje laag van zo KPN winkel om het maar te laten voor wat t is en niet verder gaan helpen , ze hadden bv een telefoonset mee kunnen geven in bruikleen om in ieder geval te proberen of een expert langs te laten komen.
Als blijkt dat mijn setje wel gaat werken daar zoek ik wel wat vergelijkbaars en krijgen ze dat wel kadoo van mij want tis wel naadje dat ze geen sms ontvangen t hoort wel te werken niet dat ze niet zonder kunnen maar soms niet te missen.

Ik ben met mijn eigen telefoonset die wel werkte hier op sms naar me oude lui gegaan en daar aangesloten maar dat bracht geen verschil met hun toestel
dus daar ligt t niet aan, ze hebben een email naar KPN gedaan dus wacht dat maar af. ik denk dat t gewoon in de centrale niet goed zit.
Niet dat t nu ernstig probleem is maar tis wel naadje als je nu net toevallig familie in buitenland hebt ofzo die geregeld effe goedkoop willen contacten.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan