• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Slender

Das Experiment

HR afdeling
Forumleiding
SLENDER

Aangezien het bijna een soort van 'reaction video hype' is geworden die valt in de categorie 'Amnesia'.
Heb ik toch maar besloten om een topic te maken.

Slender is een survival horror game die zich afspeelt in een donker bos.
Het enige wat je moet doen is pagina's zien te vinden over 'The slender man'. (8 stuks in totaal)

Wat is je wapen? een zaklamp met 1 batterij. Niets meer niets minder.

Wie heeft de game al geprobeerd?
Voor de echte Hollanders: De game is gratis! :037:

Screen:
slender-04-700x531.jpg


Reaction video:

Voor meer info:
Slender Game

Hier te downloaden:
Slender Game

The Slender Man was created at the Something Awful Forums in a thread entitled "Create Paranormal Images." He is described as wearing a black suit strikingly similar to the visage of the notorious Men In Black, and as the name suggests, appears very thin and able to stretch his limbs and torso to inhuman lengths in order to induce fear and ensnare his prey. Once his arms are outstretched, his victims are put into something of a hypnotized state, where they are utterly helpless to stop themselves from walking into them.

Not much is known, as no specific information has been found about origins, but his objective and habitat are made very clear. He has the need to kidnap children, and is seen right before the disappearance of a child or multiple children. He seems to prefer fog enshrouded streets and wooded areas as a way to conceal himself from being noticed. It should also be noted that children have been able to see him when no other adults in the vicinity could. Children also have dreams or nightmares concerning The Slender Man before their disappearance. Confiding these stories to their parents are met with the usual parental admonition: overactive imaginations.

Succes! :D
 
damm zat net dat spel te doen, ik zat er helemaal in en kreeg er zelfs zere ogen van :sarc: en dan is er opeens een flits in je beeld en dan staat er ook nog zo`n raar figuur naar je te kijken en dat word je scherm raar.
echt freaky spel, maar wel grappig :116:

" ik kwam niet verder dan 4 bladzijdes, toen werd ik gegrepen door die figuur "
 
Ik heb 15minuten lang rond gelopen, 2 blaadjes gevonden en toen heb ik me maar laten pakken. Moet eerlijk zeggen... Hij viel me tegen. Ik dacht dat ik me helemaal de pleuris zou schrikken maar dat viel tegen.

Achja, weet wel wie hem zeker nog gaat spelen als ik er bij ben :D
 
Terug
Bovenaan