Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Zo de case staat weer op zijn plaats.Ik moet nog wat werken aan de verlichting maar het belangrijkste is dat het systeem weer in de lucht is.Voor nu nog met 2 oude Titans.Ik had een probleem om de 2e M.2 stick zichtbaar te krijgen. Zowel de handleiding en de bios boden geen oplossing.Na veel gespit ben ik erachter gekomen dat het omzetten van de M.2 naar de andere kant van de kaart de oplossing was.Ik zie nu beide M.2's de 1TB voor het syteem en de 2TB als data opslag.Het wachten is op een nieuwe code voor de aquasuite programma zodat ik weer alles in kan regelen.[ATTACH=full]25320[/ATTACH]
Zo de case staat weer op zijn plaats.
Ik moet nog wat werken aan de verlichting maar het belangrijkste is dat het systeem weer in de lucht is.
Voor nu nog met 2 oude Titans.
Ik had een probleem om de 2e M.2 stick zichtbaar te krijgen. Zowel de handleiding en de bios boden geen oplossing.
Na veel gespit ben ik erachter gekomen dat het omzetten van de M.2 naar de andere kant van de kaart de oplossing was.
Ik zie nu beide M.2's de 1TB voor het syteem en de 2TB als data opslag.
Het wachten is op een nieuwe code voor de aquasuite programma zodat ik weer alles in kan regelen.
[ATTACH=full]25320[/ATTACH]