• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Shoutbox?

shadowfile. de backup van windows standaard neemt dit 15% van je schijf in beslag en die ruimte kan d8 ik niet gedefragged worden.

ook is het handig om even in de windowsevent lijst te kijken dat het zo lang duurt kan zijn omdet er een prog opstart die een bepaald bestand niet kan vinden. even events ervoor halen en naar errors zoeken

heb dit gevonden

Fout in de Volume Shadow Copy-service: onverwachte fout bij het uitvoeren van een query voor de IVssWriterCallback-interface. hr = 0x80070005. Dit wordt vaak veroorzaakt door onjuiste beveiligingsinstellingen in het writer- of requestorproces.

Operation:
Gathering Writer Data

wel tijdje gelden: 28 december

Voorproefje maak straks topic;

bi6pf6.jpg

cool met een ouderwetse TURBO knop :)
soms oced die de cpu best veel :)
ik ken ze nog die van iets van 8 naar iets van 50/60 mhz gingen met de turbo knop :D (das dus gewoon 6/700% :p

het ziet er niet naar uit dat mijn waterkoeling morgen nog komt, volgens freddy is er nog niks binnengekomen. miss vrijdag en anders pas volgende week wat natuurlijk erg jammer is. had het jullie graag willen laten zien met foto's etc.

maar dan: mijn vista is een beetje traag geworden, ik wil dus nu xp-64. vinden jullie het waard om dit te doen of een vista herinstal? :048:

heb gezien/gehoord dat ze er rollo's of zakken chips ofzo erin douwen :033: ik zal wel zien, heb zelf ook nog genoeg:gek

iig bedankt voor de levering freddy, duurde wel een beetje lang maar das niet jouw schuld :054: :043:
mijn volgende bestelling ( coolermaster HAF ) doe ik dan ook zeker hier :)

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Sw333t Shoutbox software HighFlow Forum 2
Johnny [Shoutbox] Issues HighFlow Forum 0
arwin74 [SOLVED] shoutbox niet zichtbaar op mobiel HighFlow Forum 0
thijs2163 Aparte shoutbox HighFlow Forum 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan