Sebastiaan
New member
Hallo!
Even voorstellen:
1. Nickname: Sebastiaan
2. Leeftijd: 26
3. Woonplaats: Leiden
4a. Studie: Cognitieve Neurowetenschappen (Research Master)
4b. Werk: Werkgroep- & practicumdocent
5. Hoe ben je bij HighFlow gekomen?
Na een lange zoektocht naar thermal pads, nodig door het onhandige design van de laptop (Compaq :eusa_wall welke ik voor iemand aan het repareren was, uiteindelijk terecht gekomen bij HigFlow via een forumbericht, ergens. Ik ben lid geworden van het forum, omdat ik van plan ben binnenkort een projectje op te starten en het een ideale plek blijkt voor inspiratie.
Mijn PC:
Helaas heb ik momenteel de ruimte noch de financiën voor degelijke PC. Ik heb wel een laptop, noodzakelijk voor mijn studie. Toch even een korte beschrijving van de specs:
Type: Asus N53SV-SX003V
CPU: Intel Core i7-2630QM
MEM: Momenteel 4GB
VGA: NVIDIA GeForce GT540M
Tot ziens!
Even voorstellen:
1. Nickname: Sebastiaan
2. Leeftijd: 26
3. Woonplaats: Leiden
4a. Studie: Cognitieve Neurowetenschappen (Research Master)
4b. Werk: Werkgroep- & practicumdocent
5. Hoe ben je bij HighFlow gekomen?
Na een lange zoektocht naar thermal pads, nodig door het onhandige design van de laptop (Compaq :eusa_wall welke ik voor iemand aan het repareren was, uiteindelijk terecht gekomen bij HigFlow via een forumbericht, ergens. Ik ben lid geworden van het forum, omdat ik van plan ben binnenkort een projectje op te starten en het een ideale plek blijkt voor inspiratie.
Mijn PC:
Helaas heb ik momenteel de ruimte noch de financiën voor degelijke PC. Ik heb wel een laptop, noodzakelijk voor mijn studie. Toch even een korte beschrijving van de specs:
Type: Asus N53SV-SX003V
CPU: Intel Core i7-2630QM
MEM: Momenteel 4GB
VGA: NVIDIA GeForce GT540M
Tot ziens!