• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Sanders, Sander

Sanders

Kapitein
Hallo, ik ben Sanders
En ik het echt heet ik gewoon Sander.
Ik woon in maastricht en studeer HBO Technische bedrijfskunde.
Ik zit nu ongeveer een half jaartje in het overclocken en ik vind het super.
Ik heb nog veel plannen voor mijn pc en ik hoop dat dit forum daarmee kan helpen :)

Mijn PC:
MOBO: Asus Maximus II Formula (775, DDR2, 2x PCI-e 8xmodus)
CPU: Intel E8200 Wolfdale @ 4,320 Ghz 1,416 V
MEM: OCZ XTC 2x 4Gb 1066 @ 1080 Mhz ---> wordt nog 2x2 bijgestoken bij 64 OS
VGA: Sapphire HD4870 Vapor-X 1Gb @ 800/1050 Mhz ---> komt tweede bij in CF
SOUND: Creative Sound Blaster SupremeFX X-Fi
HDD1: 2x WD 320 Gb 7200rpm ---> wordt ik Raid0 gezet bij nieuwe OS
HDD2: Samsung Spinpoint F3 1Tb
PSU: Corsair VX550 watt ---> wordt Corsair HX750w
CASE: Antec 902 ---> wordt Antec 1200 voor plaats voor LC
OS: Windows Vista Home Premium ---> Windows 7 Proffesional 64 bit
MON: Samsung SuncMaster 2253 BW
KB: Microsoft dingetje
MOUSE: Logitech geval
MOUSEPAD: Pedobear, vanuit de Vs besteld :p
Koeling: Lucht: Prolimatech Megalahems CPU koeler, komt nog LC op dat is eigenlijk de reden dat ik me hier aanmeld :)
 
Welkom!
happy-016.gif


Mooie OC op die E8200. :p Misschien dat je 'm op water nog ietsje verder kan drukken. Maar wees wel gewaarschuwd: waterkoelspul en het rommelen ermee kan een zeer verslavende werking hebben. ;)

Zag je topic op HWI ook al staan, maar ik zag net dat je hier al een hoop goede hulp hebt gekregen. :023:
 
Welkom!
happy-016.gif


Mooie OC op die E8200. :p Misschien dat je 'm op water nog ietsje verder kan drukken. Maar wees wel gewaarschuwd: waterkoelspul en het rommelen ermee kan een zeer verslavende werking hebben. ;)

Zag je topic op HWI ook al staan, maar ik zag net dat je hier al een hoop goede hulp hebt gekregen. :023:

Ja, en op HWI kreeg ik een nette PM dat ik hier waarschijnlijk beter en sneller geholpen kon worden.
En dat bleek 100% waar te zijn, de keuze is al gemaakt :D
Wanneer het besteld en ingebouwd wordt zal ik een logje ervan maken, dat wordt wel op prijs gesteld hier geloof ik :)

Overclocken werkt inderdaad verslavend ja :p
LC is alleen maar een middel voor het doel te behalen
 
Logs worden altijd op prijs gesteld. Maar waag het niet ons foto's te gaan onthouden.
Het is een ongeschreven regel hier dat er veel foto's bij een log verplicht zijn XD.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan