Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Computerwinkel Salland won in 2006, 2008, 2009, 2010 én in 2012 de Hardware.Info Awards voor beste online hardware shop.
Azerty is opgericht door ex-medewerkers van Salland heb ik gelezen op tweakers. Missie geslaagd denk ik dan..AZERTY zit nagenoeg om de hoek en is 9 van de 10 keer gewoon goedkoper.
Heb geen problemen gehad met deze shop en je hoort sowieso altijd de slechte dingen en niet de goede. Ik geloof je best dat de service niet hun goede kant was, kan er alleen neit over oordelen aangezien ikzelf er geen ervaring mee heb gehad.: heel verhaal"
Ja dat lijkt me wel hehe....Azerty is opgericht door ex-medewerkers van Salland heb ik gelezen op tweakers. Missie geslaagd denk ik dan..
Het is een tijd van komen en een tijd van gaan.
Dit gezegd te hebben, ik ga weer verder met mijn banaan.
Het is sneu, maar aan de orde van de dag helaas. Maar om nu bij elk forum hier nu bijna dagelijks bij stil te moeten gaan staan... nee bedankt.
En je kan prima een hypotheek betalen en gas,water, licht plus kids met een uitkering hoor. Waar ze gewoon recht op hebben.
Je doet net alsof het verliezen van werk het einde van de wereld is.. wat totaal niet zo is natuurlijk. Het is lastig en vraagt toch wel een flinke verandering in je levensstijl.
Het is inderdaad jammer van degene die hun job verliezen, maar wie wil werken zal ander werk vinden, daar is er genoeg begeleiding voor.
En ondertussen zijn ze van hun schulden af en zijn er een hoop klanten in 't zak gezet
Zulke zaken zouden strenger aangepakt moeten worden. Nu is iedereen zijn geld er aan kwijt en kunnen ze terug een paar jaar verder, dan terug hetzelfde verhaal