Mijn vriendin werd gek van de "puinhoop" in mijn kantoor en dreigde met opstappen (*), als ik niet de boel netjes zou opruimen.
* was natuurlijk niet serieus bedoelt, maar zo klinkt het tenminste wat spannender.
Normaliter bewaar ik dit soort spullen altijd, maar ik weet zeker dat ik het de komende tijd niet (meer) ga gebruiken, dus wellicht dat ik iemand anders hier blij mee kan maken. Het onderstaande is naar eer en weten ingevuld m.b.t. gebruik, indien het niet nieuw is.
Deze verkoop gaat over de volgende spullen:
Fans 140mm
Fans 120mm
Fan-kabels / -connectoren
Overige
** met betrekking tot Gentle Typhoon AP-15 fans. Deze fans werken nog altijd perfect. Allen heb ik op 2 plekken bij deze fans de hoeken weggeslepen. Anders wouden ze niet passen op de waterkoeling radiator, maar voor de rest niks aan de hand en ze kunnen nog altijd op de overige 2 punten vastgezet worden.
Het overgrote deel is natuurlijk bij Highflow aangeschaft, waar anders. :041:
Ik dacht zelf voor al dit moois aan een vraagprijs van 70 Euro (zeker gezien de Be Quiet! fans en TFC extenders) of, bij te weinig interesse, t.e.a.b.
Gezien de hoeveelheid, gewicht en omvang, is het verstandiger dat men de spullen komt ophalen, in plaats van te versturen.
PS: ben mijn gebruikersnaam vergeten op een papiertje te zetten, tijdens het maken van de foto's. Sorry hiervoor en ik hoop dat men mij dit niet kwalijk neemt. Inmiddels is alles netjes opgeruimd op aandringen van vrouwlief, dus opnieuw foto's maken zit er ff niet in.
* was natuurlijk niet serieus bedoelt, maar zo klinkt het tenminste wat spannender.
Normaliter bewaar ik dit soort spullen altijd, maar ik weet zeker dat ik het de komende tijd niet (meer) ga gebruiken, dus wellicht dat ik iemand anders hier blij mee kan maken. Het onderstaande is naar eer en weten ingevuld m.b.t. gebruik, indien het niet nieuw is.
Deze verkoop gaat over de volgende spullen:
Fans 140mm
1x Yate Loon D14SL-12 - Nieuw in doos.
2x Be Quiet! T14025-LF - Slechts paar uur in gebruik geweest.
1x Antec 3 Speed - Nooit gebruikt.
1x Lian Li LI121425BE-4-A - Nooit gebruikt.
1x Xigmatek LED White DF1402512SEDN - Nooit gebruikt.
Fans 120mm
2x Xigmatek LED White DF1202512SEMN - Nooit gebruikt.
2x Gentle Typhoon AP-15 - Enkele weken ingebouwd geweest **
3x Corsair fans afkomstig van H50 / H70 - Nooit gebruikt.
1x Scythe SY1225SL12LM-P - Nooit gebruikt.
1x Scythe SY1225SL12SH - Gebruikt, geen idee hoe lang.
1x Onbekend merk 120mm fan - Nooit gebruikt.
Fan-kabels / -connectoren
1x Nanoxia fan controller PCI slot - Nooit gebruikt.
1x Gesleevde fan connector 9 aansluitingen voor fans - Nooit gebruikt.
5x 12v > 7v fan connectors - Nooit gebruikt.
20x Molex / fan adapters
1x Fan connector 4 aansluitingen - Nooit gebruikt.
Overige
2x TFC Xtender RED LED 120MM Shroud - Enkele weken in gebruik geweest.
2x 140mm fan grill zwart - Nieuw in verpakking.
2x 120mm fan grill zwart - Nieuw in verpakking.
2x 120mm fan grill zilver - Nooit gebruikt.
3x 120mm fan grill / gaas - Gebruikt, maar nieuwstaat.
** met betrekking tot Gentle Typhoon AP-15 fans. Deze fans werken nog altijd perfect. Allen heb ik op 2 plekken bij deze fans de hoeken weggeslepen. Anders wouden ze niet passen op de waterkoeling radiator, maar voor de rest niks aan de hand en ze kunnen nog altijd op de overige 2 punten vastgezet worden.
Het overgrote deel is natuurlijk bij Highflow aangeschaft, waar anders. :041:
Ik dacht zelf voor al dit moois aan een vraagprijs van 70 Euro (zeker gezien de Be Quiet! fans en TFC extenders) of, bij te weinig interesse, t.e.a.b.
Gezien de hoeveelheid, gewicht en omvang, is het verstandiger dat men de spullen komt ophalen, in plaats van te versturen.
PS: ben mijn gebruikersnaam vergeten op een papiertje te zetten, tijdens het maken van de foto's. Sorry hiervoor en ik hoop dat men mij dit niet kwalijk neemt. Inmiddels is alles netjes opgeruimd op aandringen van vrouwlief, dus opnieuw foto's maken zit er ff niet in.