• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Rav3n - Jesse Provost

Jesse Provost

New member
Heyz iedereen,

Ik ben Jesse, uit jullie niet zo grote en regeringsloze buurland België ^^
Momenteel studeer ik nog voor leekracht maar weet nog niet goed welke weg ik wil opgaan :D ik wil eigenlijk veel liever in een pc winkeltje staan en afwisselend met klanten bezig zijn of herstellingen uitvoeren :D maarja best toch maar een diplomaatje halen als backup ^^

In mijn vrije tijd zit ik meestal achter men pc of achter een boek. Op de pc speelde ik tot 2jaar terug vooral WoW. Uiteindelijk gestopt omdat men pc niet meer meekon en mijn lichaam ook niet meer :D elke dag +/- 8u spelen en dat combineren met school werkte niet al te goed ... maar dus gestopt toen men prot spec dwarf warrior eindelijk wat gear had om als main tank te fungeren in de guild. Altijd tank gespecced geweest zelfs tijdens het levelen :p vroeger lekker veel uurtjes MC, ZG, Onyxia ... dan na BC Kara, Gruuls, The Eye ...

Terug beginnen zie ik niet zitten al wil ik wel nog eens op een private server beginnen (Deathknell.cc) als Worgen Warrior/Deathknight ^^
Of wachten op de warhammer 40K mmorpg :D

Gegevens
0. Echte naam (Voor/Achternaam): Jesse Provost
1. Nickname: Rav3n
2. Leeftijd: 22
3. Woonplaats: Antwerpen, Schoten
4. Studie/Werk: 2e jaar op Artesis hogeschool voor leerkracht secundair onderwijs ICT-Zedenleer
5. E-mail: /
6. MSN: /
7. Xfire: /
8. Hoe ben je bij HighFlow gekomen? via tweakers.net

Jouw PC:
MOBO: ASRock 870 Extreme3
CPU: AMD Phenom II X4 955 BE
MEM: 2x 4Gb Corsair XMS3 DDR3
VGA: XFX HD6870 1024mb DDR5 DualFan Black Edition
HDD1: Samsung Spinpoint F3 1Tb
HDD2: WD Caviar Green 1Tb
OPT1: LG
PSU: OCZ StealthXtream 500Watt
CASE: Cooler Master HAF912 Advanced
OS: Win7
MON: Acer X203W
KB: Logitech G11
MOUSE: Logitech G9
HS: Logitech G330
SPRS: Harman Kardon SoundSticks II
INET: Telenet Fibernet
Koeling: CPU -> Cooler Master V6GT + CASE ->5 Cooler Master SickleFlow 120mm blue led fans

DSCN2867.jpg
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan