• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Raptor X 150GB

Baloo.be

Senior Member
Ik heb de mogelijkheid om een RaptorX 150GB, versie met window, over te kopen voor 100 euro.

hij beweert dat hij 1maand oud is(dus nog 5jaar garantie), en dat hij niet uit de verpakking is gehaald?

momenteel heb ik een Raid0 opstelling als bootschijf
Raid0: 2x Seagate Barracuda 7200.10 250GB


een Goede Deal of toch niet..??
graag jullie mening
 
Dat is ongeveer 70 euro goedkoper dan winkelwaarde.

Moet je vragen of je bij de verkoper de schijf even mag testen.
Een schijfcontrole laten uitvoeren.

Als die geen bad sectors/clusters heeft, direct kopen! :D
 
raptor zijn zeer goed voor in pc's waar geluid geen last is. maar in een stille water pc is zo'n raptor schijf echt wel irreterent.


idd, heb je gelijk in, maar dan verkoop ik hem gewoon voor 80 euro.
maar ik wil eigenlijk toch een raptor getest hebben voor ik het tijdperk van SSD inga.. wat toch over een jaartje of 2 zal gebeuren bij iedereen..

is het ook echt een vooruitgang tov mijn oude HDD's..
 
raptor zijn zeer goed voor in pc's waar geluid geen last is. maar in een stille water pc is zo'n raptor schijf echt wel irreterent.

Kan ik over mee praten :)
Ik heb 2 raptors in RAID 0 in mijn kast en die zit vast aan mijn radiator zonder enige demping materiaal.
En aangezien mijn kast redelijk groot is en "hol", galmt het ratel geluid in mijn kast en dus erg goed hoorbaar.

Maar ze zijn wel snel :D
 
ik ben aan het overwegen om ergens zo'n aquadrive dual bay te installeren er daar 2x raptor hdd's instoppen. Zou het water +extra water het geluid niet tegenhouden?
 
Ik heb twee Raptors X 150 in raid 0 staan en ik moet zeggen het geluid van de schijven valt reuze mee het enige wat je hoort zijn de koppen, het is inderdaad geen samsung f1 die zijn zeer stil

Voor dat geld zou ik hem kopen, maar wel eerst even testen
 
niet storend? als je waterkoeling neemt wil je toch stilte? Ik ga vandaag nog iemand zoeken met een raptor HDD ik wil dat ook wel eens horen
 
Wardo Keep me posted.. :)

ik wil gewoon alle aspecten van computers onderzoeken ondervinden

waterkoeling is een van mijn interesses
HDD ontwikkeling een andere.. en raptors waren 2 jaar geleden toch het van het in de gaming wereld!.

wie weet wat ik volgendjaar wil, misschien koop ik wel een litertje of 10 LN2
who knows .. :)


ik wil een stil systeem zodat ik snachts kan slapen, terwijl toch mijn pc aanstaat..
als de Raptor dan stil is dan is het goed..
trouwens vind ik het geluid van technologie niet echt storend..

het geluid van Fans of Condensatoren wel, maar HD die druk bezig is, is eigenlijk wel mooi.., denk ik, (heb nog geen raptor gehoord :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan