• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

raptor 74gb 10000rpm

D

Deleted member 42

Guest
hallo,

voor heden was ik dus altijd van mening raid je hebt dat niet nodig... en raptor schijven ook niet.

Nu heb ik zonder veel opzoek werk, 3x 74gb raptor schijven besteld. 1tje voor mijn server en 2x voor raid1 in desktop pc. server wordt wss ook raid1 setup maar deze moet 8gb ram krijgen ipv de huidige 2gb en het geld is op dus :)

Nu mijn vraag aan huidige raptor schijven, voel je de prestaties echt? en waarin dan? het openen van bestanden? Het verplaatsen?

daarom open ik deze topic over raptor schijven omdat veel mensen hier raptor schijven zitten hebben dus :)

Zo een reusachtig verschil is er niet hoor maar je merkt het wel dus ik kan het zeker aanraden. Ik zou zeker al niet meer mn OS op een SATA schijfje willen runnen. Alles gaat gewoon net iets sneller. In sommige situaties merk je wel eens dat een schijf ff hapert of zoekt, die wachttijden zijn aanzienlijk korter geworden, alles gaat dus gewoon net iets vlotter, dat is mijn persoonlijke ervaring.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan