. []
V vincent Gouden member 1 augustus 2012 #4 Thanx harjo, maar voorlopig geen productie Alvast de schuur klaargemaakt voor het zaagwerk, morgen mdf halen:
Thanx harjo, maar voorlopig geen productie Alvast de schuur klaargemaakt voor het zaagwerk, morgen mdf halen:
Cygnitr0n New member 1 augustus 2012 #5 Oeh "me like". mijn vriending vermoord me als ik er 1 in de woonkamer zou zetten.
R RebellionNL Member 1 augustus 2012 #6 Nice!! Ben benieuwd... Je heb in ieder geval de gereedschap ervoor, dus moet goed komen lijkt me
M marksw Member 1 augustus 2012 #7 deze ga ik volgen als ik dit zo allemaal zie heb ik gewoon weer zin om een een g27 te gaan halen ;o
Freddy Administrator Forumleiding 1 augustus 2012 #8 Super vet dat je het gewoon zelf maakt Kijk uit naar eind resultaat, zal vast en zeker strak zijn a la vincent
Super vet dat je het gewoon zelf maakt Kijk uit naar eind resultaat, zal vast en zeker strak zijn a la vincent
Sw333t I Love my NUC 1 augustus 2012 #11 Zeer nice Vincent. Cygnitr0n zei: mijn vriending vermoord me als ik er 1 in de woonkamer zou zetten. Klik om te vergroten... Dan moet je dr voor zijn .
Zeer nice Vincent. Cygnitr0n zei: mijn vriending vermoord me als ik er 1 in de woonkamer zou zetten. Klik om te vergroten... Dan moet je dr voor zijn .
ForresT Member 2 augustus 2012 #12 begin ziet er zeker al vet uit. mooi gereedschap btw. (festool) en uiteraard volg
V vincent Gouden member 9 augustus 2012 #16 onderstel gemaakt: nu nog de stoel erop, maar die moet nog binnenkomen
V vincent Gouden member 9 augustus 2012 #19 Arniebomba zei: Super! Ga je ook een nieuwe stoel gebruiken? Zo ja, welke? Klik om te vergroten... deze heb ik besteld: volledig verstelbaar..
Arniebomba zei: Super! Ga je ook een nieuwe stoel gebruiken? Zo ja, welke? Klik om te vergroten... deze heb ik besteld: volledig verstelbaar..
C CrizCroz Junior Member 9 augustus 2012 #20 very nice vincent. wat voor setje (stuur, pedalen) gebruik je