• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

racing seat

Vandaag wat aan mijn race seat geknutselt, Heb 2 bureaustoel poten onder de seat gemonteerd.
Ideaal om zo aan te schuiven onder het bureau nu zelfs ook in hoogte verstelbaar :D, Ben ik klaar rol ik hem weg en kan wat anders gaan doen:

P1120295_zps347c31f7.jpg

En eronder geschoven:

P1120298_zps698d0257.jpg

P1120299_zpse8dd6cfb.jpg

Ook een setje aftermarket pedals erop gemonteerd:

P1120296_zps7362d726.jpg

P1120297_zps676d1306.jpg

Echt fkn vet, geweldig idee met de poten van de bureaustoelen!
Ik heb mijn Playseat nu al weer een jaar terug in de verpakking om ik het nergens kwijt kan -_-
Heb pas nog een gebroken bureaustoel in zijn geheel weggegooid, damn balen dat ik die poten niet heb bewaard :p

@Freddy ook niet in je nieuwe huis?

OT: ziet er vet uit Vincent! Ik mis alleen de bekerhouders. :112:

Bekerhouder is een idee :D

Te gek man.

Zie ook dat je je zijruiten heb geblindeerd ;)

Als je bedoeld dat de 2 schermen zwart zijn? dit is enkel load scherm

In de woonkamer heb ik geen plek meer, kan wel in een van mijn kamers plaatsen, maar dan heb ik weer een nieuwe PC, nieuwe scherm(en) etc. etc. nodig (A)

Iedergeval heb je daarvoor geen uber pc voor te hebben, scheelt ook weer

Ik zie hem nu pas en ik ben echt zwaar onder de indruk, ook die H shifter er zo bij. Beter dan 99% van alle raceseat modificaties die ik ooit gelezen heb. Ik ben al sinds GT1 de reeks aan het spelen. Ik zou dit weleens willen proberen in het echt al is het maar 15 minuten. Ik weet zeker dat ik er dan ook een wil bouwen xD

Heel mooi project, topwerk!

Ik zie hem nu pas en ik ben echt zwaar onder de indruk, ook die H shifter er zo bij. Beter dan 99% van alle raceseat modificaties die ik ooit gelezen heb. Ik ben al sinds GT1 de reeks aan het spelen. Ik zou dit weleens willen proberen in het echt al is het maar 15 minuten. Ik weet zeker dat ik er dan ook een wil bouwen xD

Heel mooi project, topwerk!

Thanx hukkel, als je een echte race fanaat bent gewoon bouwen kost de wereld ook niet.

Race je nu ook beter met die pedalen ?

nou, beter wil ik niet zeggen, maar brede pedalen vind ik persoonlijk niks. Soms kom ik met mijn plat voeten tussen de gas en rem nu heb ik wat meer voet-werk ruimte...

Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan