Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Na een lange tijd stilte is hier toch de beloofde update:

Ik heb in de onderkant van de case twee gaten gemaakt voor de fans met bijbehorende schroefgaten.

Op de foto's zitten de fans nog niet goed. De stickertjes op de onderkant zijn namelijk nog niet symmetrisch. De fan aan de rechterkant moet nog 90 graden naar rechts worden gedraaid.

Verder heb ik de NZXT Grid geplaatst op het plaatje tussen het HDD-rek en het rek voor CD-drives. Helaas zat er een gat in dit plaatje, dus moest ik een stukje hout er aan vast maken via de onderkant. Het gat in het plaatje kwam nu mooi van pas, aangezien ik hier de klittenband kon plaatsen die ervoor zorgt dat de NZXT Grid vast komt te zitten.

Ik heb geprobeerd dit stukje hout in de kleur van de case te schilderen, maar het is niet helemaal gelukt. Gelukkig maakt het niet super veel uit, want er komt een HDD onder te zitten, waardoor je het stukje hout bijna niet kunt zien.

Ook heb ik de handvaten/steunpoten van de case gemaakt. Nu van multiplex in plaats van mdf. Ziet er veel beter uit dan die handvaten van mdf.

Ik moet ze nog wel wat bijschuren, maar verder zijn ze goed. De ruimte die ze aan de voorkant uitsteken is voor de plaat mdf. Deze is namelijk 18mm dik, dus de handvaten/steunpoten steken 18mm uit.

Verder heb ik een vandal switch gekocht met een blauwe led erin als on/off knop.

Ik hoop dat de volgende update wat sneller komt, maar tot die tijd, tot ziens!

Deze build is gesponsord door Azerty en SiComputers

Terug
Bovenaan