Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Hierbij de eerste echte update!!

Voordat ik aan de buitenkant ben begonnen, ben ik bezig gegaan met wat cable management. Waar de kabels uit de voeding komen heb ik een groot gat gemaakt, waardoor alle kabels achter het de mobotray komen. Ook heb ik een gat gemaakt waar de 20-pin op het moederbord zit.

Onderaan de mobotray heb ik een klein gat gemaakt voor de front panel connectors.

En dat was niet alles, vooraan de case heb ik een grote gleuf gemaakt voor de oude sata kabel. Ik weet niet of het zo heet, maar ik weet de officiele naam er niet voor.

Toen ff de voeding en het moederbord erin om te kijken hoe het past. De front panel connectors gaan achter de mobotray en de oude sata kabel langs. De oude sata kabel hangt nu nog een beetje slap, maar deze komt nog goed recht te hangen.

Verder kun je zien dat ik de 4-pin een beetje sneaky boven de cpu cooler langs heb gehaald, zie je bijna niet 

Ook heb ik een I/O shield gemaakt en een slot cover voor die plaatjes waar een pci kaart in kan. Deze worden later nog wit gespoten. Dit is het I/O shield.

En dit is de plaat voor de pci slots cover plaatjes dingen 

Ook deze twee er ff ingestopt om te kijken hoe het eruit ziet. Niet verkeerd al zeg ik het zelf.

En alsof dat nog niet genoeg was voor de update van vandaag, heb ik van ProAce een mooie temperatuursensor mogen ontvangen. Hiermee kan ik temps meten op drie verschillende plaatsen. Met de switch bepaal je welke sensor je bekijkt. Helaas kun je niet goed zien, dus geeft ik ff uitleg:

De twee cijferblokken geven de temps aan. Die 3 rode stipjes daaronder zijn ledjes. Wanneer de rechter led brand, heb je sensor 1. Brand de middelste heb je sensor 2 en wanneer de linker brand, heb je sensor 3. Met de switch (ding onder ledjes) kun je bepalen welke sensor je neemt, deze switch heeft dus drie standen.

[ATTACH]14344[/ATTACH]

Dit was de update van today!!

Terug
Bovenaan