Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
De aansluitingen op de bekabelijng van deze Lian Li fans zijn toch iets anders dan de bestaande die ik heb liggen dus kunnen we deze controllers niet gebruiken. A.d.h.v. een plaatje op de HighFlow site een andere besteld "moet passen zo te zien" . Bij aankomst een paar weken later want ze staan op backorder eindelijk de controller binnen. He deze aansluitingen zien er anders uit dan op de plaatje op de site. Het gaat dus niet passen. Ik stuur maar even een mailtje dat het plaatje niet klopt op de site en dus niet opgaat voor mijn fans. voordat ik een 2e mailtje eraan waag is het plaatje van de site veranderd en krijg ik een mailtje met de tekst "deze controller is niet geschikt voor jouw fans". En een fijne dag nog. Ik mail Lian Li maar even . Ik krijg 2 weken later een mailtje met de informatie die ik nodig heb. We gaan weer verder
De aansluitingen op de bekabelijng van deze Lian Li fans zijn toch iets anders dan de bestaande die ik heb liggen dus kunnen we deze controllers niet gebruiken. A.d.h.v. een plaatje op de HighFlow site een andere besteld "moet passen zo te zien" . Bij aankomst een paar weken later want ze staan op backorder eindelijk de controller binnen. He deze aansluitingen zien er anders uit dan op de plaatje op de site. Het gaat dus niet passen. Ik stuur maar even een mailtje dat het plaatje niet klopt op de site en dus niet opgaat voor mijn fans. voordat ik een 2e mailtje eraan waag is het plaatje van de site veranderd en krijg ik een mailtje met de tekst "deze controller is niet geschikt voor jouw fans". En een fijne dag nog.
Ik mail Lian Li maar even . Ik krijg 2 weken later een mailtje met de informatie die ik nodig heb. We gaan weer verder