Zo hier zijn we weer.
Hoog op mijn verlanglijstje staat het maken van distro plates voor mijn desk. Hiervoor had ik al wat tekeningen gemaakt.
Voordat we echter in de grote platen gaan frezen gaan we eerst wat proto werk maken. Hiermee vergaar ik wat meer specs voor het frezen van de distro's.
Inmiddels heb ik de eerste versie al klaar (komt niet door de goedkeuring heen). huhu.
Lekt (omdat ook de top voorzien had van een o-ring channel "stom stom stom".
Bij de eerste versie heb ik de countersink holes met de boormachine gedaan "ook niet slim".
[ATTACH=full]26102[/ATTACH]
Zo nu versie 1 waarbij ik de countersink holes voor de M4 rvs schroeven door de freesmachine heb laten uitvoeren.
Dit is al een stuk beter. In deze versie heb ik een 2 zijdige bewerking gedaan waarbij de plaat toch iets verschoven is.
Versie V1 is nu leakproof waarbij ik wel moet zeggen dat de schroeven erg strak zijn aangedraaid.
Dus er komt nog een versie V2.
De top sluit bijna naadloos aan op de bodemplaat.
Ik ga toch nog kijken of het minder diep uitfrezen van de o-ring channel een betere afdichting geeft (minder strak).
Verder ga ik kijken hoeveel tijd het me kost om de top helemaal clear te polijsten. Misschien frees ik deze niet meer uit.
In ieder geval is de eerste stap gezet voor het maken van mijn eigen distro's
[ATTACH=full]26103[/ATTACH]