Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Zo hier zijn we weer.

Het is bijna alweer 2 maanden geleden sinds mijn laatste update.

Soms moet je ook andere dingen doen. Ik was even druk met de huizenjacht met mijn dochter. De koop is rond en ik heb even rust.

Verder nog een andere game systeem in elkaar geflanst voor mijn schoonzoon.

2 Jack russels gekocht (komen begin mei).

Vrouw heeft de verbouw kriebels (dus er moet een nieuwe badkamer en toilet komen (nog even geduld).

Zo en nu weer terug naar de desk.

Ik heb nieuwe cablecombs gefreesd omdat er niet genoeg plaats was op de 12 pins. Er komen namenlijk een stuk of 4 kabels bij van de ledverlichting en de bekabeling van de pompen.

Dit is een van de 2 platen waarop een dubbele bitspower pomptop komt.

De uitsparing aan de voorkant is inmiddels 2 x de afmeting omdat er veel meer bekabeling in komt:

- 3 x fanpower;

- 4 x pompkabel;

- 4 x ledkabel;

- 2 x usb kabel;

- 2 x tempsensorkabel

[ATTACH=full]25115[/ATTACH]

Hier had ik even een gewone ingekorte ledstrip onder een aluminium profiel geplaatst.

De ledstrip was aangesloten op een fabwerk (oude type met pennetjes) aangesloten.

De randen van de acrylic zijn geschuurd zodat er meer licht in blijft.

Inmiddels heb ik de standaard ledstrip vervangen voor een Aquacomputer ledstrip met RGBpx aansluiting.

Ook de fabwerk controller worden vervangen en zijn besteld.

[ATTACH=full]25116[/ATTACH]

De hoeveelheid licht is voldoende maar ik vond de aansluiting niks vandaar een wijziging in type ledstrip.

[ATTACH=full]25117[/ATTACH]

Ondertussen even de plaat zwart gespoten.

[ATTACH=full]25118[/ATTACH]

Terug
Bovenaan