• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Goedemorgen vrienden.

De full coverblock voor de Rampage 6 Extreme Omega is al lang binnen en even zat ik te denken "wel of niet" installeren.

Maar we gaan het toch doen aangezien ik de cpu wil overklokken.

Net als bij EKWB moet je nu de handleiding zelf downloaden.  Ik wordt niet vrolijk van de kwaliteit van de handleiding maar ik kom er uit.

Op een review van het installeren kom ik 2 opmerkingen tegen wat mij bezig houd. 1. de schroeven zijn te kort voor het achterpaneel en het gemis van de display voor het uitlezen van de codes. Ja dat is wel een ding.

Maar goed de koeler voor de vrm's zit erop. En ik heb het display er in geheel uit weten te schroeven.

Eerst heb ik met een scalpel een kleine stukje van het geplakte acrylcover omhoog gewipt en daarna heb ik met een spuitbus voor het verwijderen van stickers even een paar druppels onder het plaatjes gespoten. Uiteindelijk is het plaatje eraf (heel klein stukje afgebroken door haast). Het display heb ik er nu heel uit en nu ben ik bezig om voor het display een frame te frezen zodat deze terug kan komen in de build.

Na het verwijderen van de geplakte acryl cover kon ik makkelijk het display eruit halen.

[ATTACH=full]24887[/ATTACH]

[ATTACH=full]24888[/ATTACH]

De orginele cover met onder nog een stuk van het dubbelzijdige tape en boven op nog de folie. Voor de cover zou ik deze kunnen gebruiken maar ik kijk eerst even hoe het frame eruit komt. Misschien frees ik wel een aluminium plaatje en maak deze mat zwart.

[ATTACH=full]24889[/ATTACH]

Zo voor het frame alvast de maten op papier gezet. Met deze tekening kan ik in Vectric Aspire de toolpaths maken voor de freesmachine om het frame uit te frezen.

[ATTACH=full]24890[/ATTACH]

Terug
Bovenaan