• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Gisteren de bodemplaat even op maat gezaagd zodat ik onder de overkapping ook het zaagsel van mijn vorige klus kan opruimen.

De vrouw is ook weer blij. Nu gauw de bodemplaat naar boven.

Ik heb de plaat nu los liggen op een paar kratten met mijn mod spullen.

Gisteren gekeken voor lange rollagers. Ik heb ze gevonden alleen weet ik niet of ik deze ga gebruiken. Misschien wordt het wel een trek lade.

Voor de maatvoering van de benodigde hoogte en diepte heb ik er even wat componenten op gelegd.

Van de plaat met een diepte van 78,5 cm gaat denk ik nog een 30 cm af. Ik denk (nog even berekenen) dat de plaat 8 cm voor het mb schuin omhoog gaat dit om een aantal 120mm fans te kunnen plaatsen en natuurlijk om ervoor te zorgen dat ik mijn benen makkelijk onder de desk krijg.

Ik ga de Alphacool XT-60 gebruiken. Er gaat alleen een rij fans af. De vraag is of ik genoeg heb aan koeling met 2 x 560 rads.

Wat betreft mb en cpu daar ben ik nog niet uit.

Op deze foto heb ik de 2 radiatoren even geplaatst om te kijken hoe breed de plaat moet zijn om het mb en de psu op te plaatsen.

[ATTACH=full]24538[/ATTACH]

In het hart van de 44mm brede lat (waar de glasplaat op rust) komt een plaat naar beneden als afscheiding.

Omdat op de radiatoren nog 2 rijen fans zitten kan ik nu even de radiatoren niet ver genoeg naar achteren schuiven.

Het is maar voor het idee he!

[ATTACH=full]24539[/ATTACH]

Ik heb in een deskbuild van IFR gezien dat ze een plaat gebruiken om het mb en de psu  op te plaatsen.

Tussen de 2 componenten zitten een paar sleuven om de bekabeling weg te werken.

Voor de radiatoren moet dan een distro plate (of reservoirs) komen.

Ik zeg of omdat ik nog even moet proefdraaien met het frezen van een distro plate.

[ATTACH=full]24540[/ATTACH]

Zo even kijken voor een plaat voor het mb en de psu.

Terug
Bovenaan