Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Vond nog een plaatje welke ik zou posten zodra gevonden:Deze is vroeg uit het ontwerp proces met passen en meten voor maten te bepalen dus zodoende stond ie ergens in een rommelfolder met van alles wat tijdelijk is.Anyways de voeding is uiteindelijk liggend uitgevoerd omdat dit de betere optie was en er is 2cm bijgekomen zodat je fans beter kwijt kan.Maar wat je goed kan zien is de ruimte onderin met rads en pompen, plenty of room dus En uiteindelijk was toen de vraag om er een 4x 480 rad setup van te maken hoewel ik geen idee meer heb door wie allemaal en waarom.
Vond nog een plaatje welke ik zou posten zodra gevonden:
Deze is vroeg uit het ontwerp proces met passen en meten voor maten te bepalen dus zodoende stond ie ergens in een rommelfolder met van alles wat tijdelijk is.
Anyways de voeding is uiteindelijk liggend uitgevoerd omdat dit de betere optie was en er is 2cm bijgekomen zodat je fans beter kwijt kan.
Maar wat je goed kan zien is de ruimte onderin met rads en pompen, plenty of room dus
En uiteindelijk was toen de vraag om er een 4x 480 rad setup van te maken hoewel ik geen idee meer heb door wie allemaal en waarom.