Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Zo lang je maar "genoeg" wilt betalen is het geen enkel probleem, heb zat ijzerboeren gevonden die dit kunnen en willen doen.Het probleem is het aantal; wil je echt leuke prijzen zou je zo iets als kickstarter moeten doen.Niet dat ik tegen dat laatste een probleem heb; maar dat mag dan mooi iemand anders regelen.Het ontwerp mag dan van mij zijn maar de vraag ernaar niet; en het mooie is dat wat open staat zou iedereen kunnen doen want er is geen specifieke kennis nodig.Het enige probleem is het aantal of je moet een aggressor in de markt vinden met weinig werk of iemand die geen instelkosten rekent; en dat krijg je vaak weer alleen voor elkaar met grote aantallen.Kortom wie wil: aanpakken.
Zo lang je maar "genoeg" wilt betalen is het geen enkel probleem, heb zat ijzerboeren gevonden die dit kunnen en willen doen.
Het probleem is het aantal; wil je echt leuke prijzen zou je zo iets als kickstarter moeten doen.
Niet dat ik tegen dat laatste een probleem heb; maar dat mag dan mooi iemand anders regelen.
Het ontwerp mag dan van mij zijn maar de vraag ernaar niet; en het mooie is dat wat open staat zou iedereen kunnen doen want er is geen specifieke kennis nodig.
Het enige probleem is het aantal of je moet een aggressor in de markt vinden met weinig werk of iemand die geen instelkosten rekent; en dat krijg je vaak weer alleen voor elkaar met grote aantallen.
Kortom wie wil: aanpakken.