Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Raar iets bij mij sinds gisteren: als ik wil inloggen (zowel met chrome als met firefox) klik ik in het vakje gebruikersnaam maar de tekst 'Gebruikersnaam' blijft gewoon staan, die moet ik eerst verwijderen en dan pas mijn eigen username in typen.. Als ik dan mijn wachtwoord in dat vak in typ, worden dat geen bolletjes maar staat daar gewoon een set letters. Met de gegevens ingevuld druk ik op ENTER maar krijg de melding dat gebruikersnaam en wachtwoord niet kloppen en of ik ze opnieuw wil intypen. Dan pakt die de info wel, maar blijft de shoutbox op "Loading" staan. Voor alsnog heeft de shoutbox het nog niet gedaan (na een paar uur gewacht te hebben). Op m'n laptop had ik het niet, daar werkte alles gewoon prima. Totdat ik m'n browersgegevens heb gewist, daarna zelfde probleem als op m'n pc.en tekst wordt als een lap zonder de ingevoerde regelafbrekingen etc. geüpload.. Excuses voor deze onduidelijke lap tekst :SZelfde geldt trouwens voor te stats onderaan de pagina..
Raar iets bij mij sinds gisteren: als ik wil inloggen (zowel met chrome als met firefox) klik ik in het vakje gebruikersnaam maar de tekst 'Gebruikersnaam' blijft gewoon staan, die moet ik eerst verwijderen en dan pas mijn eigen username in typen.. Als ik dan mijn wachtwoord in dat vak in typ, worden dat geen bolletjes maar staat daar gewoon een set letters. Met de gegevens ingevuld druk ik op ENTER maar krijg de melding dat gebruikersnaam en wachtwoord niet kloppen en of ik ze opnieuw wil intypen. Dan pakt die de info wel, maar blijft de shoutbox op "Loading" staan. Voor alsnog heeft de shoutbox het nog niet gedaan (na een paar uur gewacht te hebben). Op m'n laptop had ik het niet, daar werkte alles gewoon prima. Totdat ik m'n browersgegevens heb gewist, daarna zelfde probleem als op m'n pc.
en tekst wordt als een lap zonder de ingevoerde regelafbrekingen etc. geüpload.. Excuses voor deze onduidelijke lap tekst :S
Zelfde geldt trouwens voor te stats onderaan de pagina..