Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Bij het eerste gebruik liet het al een kras achter. Ook daarna heb ik meerdere malen gecheckt maar er zat niets tussen. Ik draai naar rechts op 500rpm zoals aangegeven dus dat zou geen probleem moeten zijn. Volgens highflow kunnen sommige tubes iets kleiner uitvallen waardoor je dit probleem hebt. Ze adviseren mij om een andere merk tubing te proberen. Hier ben ik een beetje skeptisch over. Ik heb het al geprobeerd met de tubing van ekwb en de standaard acryl tubing van highflow wat kennelijk van bitspower is. Beiden zijn 12mm OD/10mm ID.Jammer dat highflow het niet mogelijk maakt om het product te retourneren. Dit terwijl er een wettelijke bedenktijd is van 14 dagen voor webshops.
Bij het eerste gebruik liet het al een kras achter. Ook daarna heb ik meerdere malen gecheckt maar er zat niets tussen. Ik draai naar rechts op 500rpm zoals aangegeven dus dat zou geen probleem moeten zijn. Volgens highflow kunnen sommige tubes iets kleiner uitvallen waardoor je dit probleem hebt. Ze adviseren mij om een andere merk tubing te proberen. Hier ben ik een beetje skeptisch over. Ik heb het al geprobeerd met de tubing van ekwb en de standaard acryl tubing van highflow wat kennelijk van bitspower is. Beiden zijn 12mm OD/10mm ID.
Jammer dat highflow het niet mogelijk maakt om het product te retourneren. Dit terwijl er een wettelijke bedenktijd is van 14 dagen voor webshops.