• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Prijzen!

lord4163

New member
Hallo,

Waarom zijn de prijzen hier zo ouderwets (als ik kijk naar xspc delta v4) ik kan hem ergens anders voor 80 euro krijgen:surprised:

Ik zou toch eens de prijs hiervan update dan krijg je nog een klant :082: (ik dus:icon_biggrin:)
 
lol 99,99 dollar is 79,28 euro idd
maar 99,99 pond is 122,16 lol

en de prijzen in de xspc shop zijn in ponden
typisch geval van goed kijken voor het zeiken haha

gr. basje

@freddy er staan wel veel producten eol!!! op de site van xspc.
linkje rechts onderin XSPC - Performance PC Cooling
Dit is misschien wel belangrijk om aan te passen in de shop.
(als ik weer verschrikkelijk achter de feiten aan loop never mind).
 
Daarbij kun je NOOIT prijzen hier vergelijken met die in het buitenland. Mocht het dollars zijn dan is het omgerekend inderdaad goedkoper maar er komen nog verzendkosten bij.

Highflow moet ook aan producten verdienen, in de USA iets kopen mag dan af en toe voordelig zijn maar er komen ook weer extra kosten bij kijken + Highflow doet er voor zichzelf uiteraard iets bovenop.

Plus, garantie is een drama als je iets uit het buitenland haalt, je steunt tevens ook de Nederlandse shops hier niet mee, als iedereen dit gaat doen dan bloeden Nederlandse shops dood.

Dus, doe zaken in je eigen land, steun je mede landgenoten! :D
 
Ja waar maar ik dacht 40 euro verschil.... en het punt is ik woon ook niet in nederland dus hier komen de verzendkosten ook bij ;)

(zweden het land die niks heeft aan pc accesoires)

Nu zie ik net dat jullie alleen in nederland en naar belgie verzenden ? dus niet naar zweden?:017:
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan